اخبار

لئوناردو حقیقت مجازی دنیای سه بعدی برای همه

4.4Kviews
۰
(۰)

leonar3do

لئوناردو چیست؟

لئوناردو  (Leona3do) ساده ترین راه ساخت اشیاء سه بعدی مجازی در فضای حقیقی پشت کامپیوتر میباشد. لئونادردو برنامه ای یکپارچه همراه با سخت افزار است که تجربه ی خلق حقیقت مجازی را به صورتی به شما می دهد که قادر خواهید بود با اشیاء مجازی ساخت خودتان در فضایی واقعی و ۳ بعدی سر و کار داشته باشید.

در واقع این ابزار کمک می کند تا آنچه طراحی می کنید را به کمک عینک به صورت سه بعدی ببینید و لمس کنید و دیگر از موس خبری نخواهد بود ، این ابزار مانند یک قلم دیجیتال در دست قرار می گیرد و بوسیله آن خواهید توانست اشایی که طراحی می کنید را به صورت سه بعدی روبروی خود لمس کنید .

پیشنهاد میکنیم حتما کلیپ تبلیغاتی این محصول را ببینید :

لئوناردو برنامه ی کامل و ارزان قیمت برای مدلسازی و رفع نیازهای حقیقت مجازی است. این برنامه با هزینه ای به اندازه ی بخشی از هزینه ی برنامه های رقیب برخورد شما را با حقیقت مجازی از طریق کامپیوتر رومیزیتان محقق می سازد.

راه اندازی این ابزار ساده بوده و کیت راه انداز آن شامل دی.وی.دی، عینک سه بعدی، سنسورهای حرکت و ورودی کاملاً ارگونومیک و ابداعی با طرحی شبیه پرنده می باشد.

همچنین این وسیله کیت توسعه ی نرم افزار کاملی دارد و رابط کاربری آن شما را قادر می سازد با استفاده از برنامه نویسی OpenGL برنامه های کاربردی برای سخت افزار لئوناردو خلق نمایید.

مطالعه کنید:  «ناسور» بهترین انیمیشن جشنواره «غدیر» عراق شد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

+ 42 = 43

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.