اخبارمقالات

موشن کپچری راحت تر با نرم افزار موتیو

7.65Kviews
۳٫۷
(۶)

اُپتی تراک

شرکت موشن کپچر اُپتی تراک (OptiTrack) اعلام کرد برنامه ی موتیو را به بازار عرضه کرده است. این برنامه برنامه ای یکپارچه است که برای ساده کردن کار موشن کپچر استفاده میشود.

موتیو برای بهینه سازی داده های موشن (حرکت) به کار میرود و امکان کپچر کردن حجمهای بزرگتری را میدهد که همین آن را برای استودیوهای تولید و مراکز تحقیقاتی مناسبتر می سازد. این برنامه برای مدیریت داده ها و پردازش آنها بعلاوه ی حل مشکلات مربوط به اسکلت کاراکتر هم سودمند است. نرم افزار زمانی که با ماژول موتیو بادی همراه میشود میتواند حتی در فضاهای بزرگ بصورت همزمان حرکات کل بدن و انگشتها را ردیابی کند.

موشن کپچر

مدیرعامل اُپتی ترک، جیم ریچاردسون میگوید: “همواره این باور را داشته ایم که موشن کپچر نباید اینقدر سخت و اینقدر گران باشد. با انتشار موتیو کار یکپارچه سازی موشن کپچر با تولیدات با هر اندازه ای را با قیمتهای پایین امکان پذیر کرده ایم. با همراه کردن این نرم افزار با بهترین دوربینهای بازار که دوربینهای اُپتی ترک هستند موشن کپچر اُپتیکال به بازده بسیار بهتری دست یافته است.”

موشن کپچر اُپتی تراک

ویژگیهای کلیدی موتیو به قرار زیرند :

•معماری ۶۴ بیتی چند پردازشی برای ردیابی تعداد بیشتری آبجکت و بازیگر، ضبط طولانی تر و پشتیبانی از صدها دوربین برای هر سیستم

•ماژولهای بدن کالیبره کردن موضوع را با یک کلیک امکان پذیر کرده و ردیابی انگشت (با کمک دوربینهای Flex 13 و پرایم) را بصورت دقیق انجام داده و برای خروجی بلادرنگ برچسب زنی سینماتیک را به کار می برند.

مطالعه کنید:  کاراکتر های محبوب فیلم های انیمیشنی

•راه اندازی برنامه راحت تر شده و زمان آماده سازی کار ۷۵ درصد کاهش یافته و حتی یک اُپراتور هم میتواند آن را انجام دهد.

موشن کپچر

•معماری منعطف و SDK رایگان به کاربران اجازه ی دسترسی به داده ها در هر مرحله از کار را میدهد و به کاربر محیط موشن کپچری کاملاً باز میدهد.

•سیستم جدید مدیریت شاتها با امکان انتخاب اقلام بصورت ساده با ماوس

•انتقال آسان فایلهای اسکلت کاراکتر موتیو به برنامه ی موشن بیلدر اتودسک همراه با مجموعه علامتهای کپچر شده ی مربوط به هر بازیگر

موتیو با قیمت ۹۹۹ دلار فروخته می شود و ماژول بادی هم با قیمت ۱۴۹۹ دلار در دسترس است. مشتریان سابق اُپتی ترک که مجوزهای قبلی برنامه را دارند میتوانند برنامه ی قبلی خود را بصورات رایگان بروز کنند.

 موشن کپچر

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۷ / ۵٫ ۶

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

  1. سلام.چندتا سوال داشتم. اول اینکه این وسیله صرفا مکمل استفاده از موشن کپچر هست یا به تنها می شه به کمک اون حرکات بدن و صورت رو گرفت؟ الان این وسیله در ایران وجود داره و می شه خریداری کرد و اگر هست قیمت آن در ایران چقدر هست؟

Leave a Response

53 + = 63

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.