تماس با ما

خانه انیمیشن ، خانه ایست برای تمام خانواده ی بزرگ انیمیشن ایران.

- Advertisement -

Popular reviews

latest posts

اخبارکلیپ

ویدیوی معرفی آرنولد ۵

1.79Kviews
۰
(۰)

ویژگی های جدید این رندر انجین را در ویدیوی معرفی این نرم افزار مشاهده کنید:


این رندر انجین بصورت پیش فرض بر روی نرم افزار 3ds Max 2018  اضافه شده است.

 آرنولد 5 منتشر شد

شرکت Solid Angle آخرین به روز رسانی رندر انجین خود را با نام آرنولد ۵ منتشر کرد، به روز رسانی هایی در API و sampling algorithm ها، و اضافه کردن Standard Surface جدید فیزیکال بیس، شیدر هایی  مو و حجم.

در این به روز رسانی همچنین پشتیبانی برای Light Path Expressions و بهبود هایی در عملکرد و روند کاری را شاهد هستیم  نه برای GPU  رندرینگ: یک ویژگی که بیشتر کاربران امید به دیدن آن را داشتند.

این رندر انجین بصورت پیش فرض بر روی نرم افزار 3ds Max 2018  اضافه شده است.

 

تغییرات کلیدی در ساختار

اکثر تغییرات کلیدی در آرنولد ۵ در ساختار این موتور رندر وجود دارد، به ویژه در C ++ API، که Solid Angle آن را اینگونه توصیف می کندد “پاک سازی شده از ویژگی های قدیمی، تقویت شده، گسترش یافته و ساده شده”

این معماری جدید بر روی تمام ابزار های سفارشی موجود ساخته شده برای آرنولد حاصل خواهد شد.

در این به روز رسانی همچنین یک شیدینگ مجزا API و یک همراه BSDF API معرفی شده است.

 آرنولد 5 منتشر شد

sampling algorithm های جدید نویز رندر را کاهش می دهد

sampling algorithm های آرنولد در ورژن ۵ به روز رسانی شده است. شرکت Solid Angle ادعا می کند که این تغییرات باعث کاهش نویز رندرر  در هر دو نور مستقیم و غیر مستقیم خواهد شد.

مطالعه کنید:  پشت صحنه ساخت محیط انیمیشن «اسمورف ها: دهکده گمشده»

عکس بالا مقایسه sampler های جدید و قدیمی است.

 

بالا رفتن سرعت در پس-پردازش و رندرینگ

شرکت Solid Angle ادعا دارد که این تغییرات معماری منجر به افزایش سرعت در زمان رندر  start-up و ray-trace  شده است.

بنا بر گفته مسئولان این کمپانی پس-پردازش تکسچر ها در فرمت .tx آرنولد ۱۰ برابر سریع تر شده است، همچنین عملکرد های دیگر نیز بهبود یافته اند.

همچنین سرعت لود شدن OpenVDB volume cache های حجیم دو برابر شده است، و سرعت رندر سکانس های داخلی با چندین  GI bounce و اشیا با high transmission depth دوبرابر شده است.

 

Standard Surface ubershader لایه بندی شده جدید

در این آپدیت مجموعه جدیدی از شیدر های دقیق فیزیکال معرفی شده است، شامل یک Standard Surface ubershader که جایگزینن Standard shader قبلی در آرنولد شده است.

این شیدر لایه بندی شده جدید با Disney principled material سازگار است، Standard Surface شامل لایه هایی است که بر رویی متریال های دنیای واقعی همچون فلز، شیشه، آب و یخ، و پوست تمرکزز کرده است.

 آرنولد 5 منتشر شد

شیدر مو فیزیکالی بیس جدید با کنترل های بیولوژیکی قابل پذیرش

همانطور که در بالا اشاره شد یک شیدر استاندارد مو که فیزیکال بیس است و با شیدر قبلی جایگزین شده است.

این شیدر ها با طیف وسیعی از ویژگی ها به این به روز رسانی وارد شده اند.

این شیدر unbiased hair-to-hair scattering را پشتیبانی می کند و در تولید می تواند بدون dual scattering و یا دیگر ترفند هاا  استفاده شود.

 آرنولد 5 منتشر شد

لایسنس یک ساله آرنولد ۵ با قیمت 1,220 دلار وجود دارد که گزینه های دیگری هم برای اجاره آن وجود دارد. پلاگین های ادغام شده و یکپارچهه شده رایگان هستند.

مطالعه کنید:  نورپردازی در استاپ موشن

برای پی بردن بیشتر به ویژگی های جدید این به روز رسانی جدید آرنولد می تواند به لینک های زیر مراجعه کنید

 

Read an overview of the key features in Arnold 5 in Solid Angle’s press release

Read a full list of new features in Arnold 5 in the online documentation

 

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.