اخبارمقالات

پیکسولوژیک ZBrush 4R5 را منتشر کرد

4.83Kviews
۰
(۰)

ZBrush 4R5

پیکسولوژیک آخرین نسخه ی نرم افزار “زی براش (ZBrush)” یعنی نسخه ی ۴R5 را منتشر ساخت. این نسخه بروزرسانی هایی نظیر کنترل اندازه ی برس به صورت پویا، پشتیبانی از چرخ ماوس و افزودن گزینه ای برای ضبط سریع/خودکار را در خود دارد.

با انتشار این برنامه ی نقاشی و پیکر سازی دیجیتال کاربران میتوانند توپولوژیهای تمیزتری را در زمان کمتر داشته باشند.

همچنین کاربران میتوانند Panel Loops جدید را با قدرت QRemesher ( که اوایل سال ۲۰۱۲ در نسخه ی ۴R4 منتشر شد) در هم آمیزند و آرایه ای بی پایان از فطعه های پیچیده و سودمند پدید اورند. ZBrush 4R5 در زمینه ی رندرینگ هم پیشرفت کرده و شامل گزینه ی پوستری کردن تصویر شبیه برنامه ی نقاشی فتوشاپ میباشد. ZBrush 4R5 برای کاربران ثبت شده نسخه های قبل به رایگان به روز میشود.

در سال ۲۰۱۳ شرکت برنامه ی “گواهینامه ی ZBrush” را برگزار خواهد کرد که آموزشهای پیشرفته ای به کاربران در آن ارائه خواهد شد. آموزش دهندگان به صورت خصوصی به هر فرد آموزش میدهند و از اعضای تیم پیکسولوژیک میباشند.

قابلیتهای ZBrush

ZBrush4R5میتوانید با استفاده از براشهای پیشرفته و قابلیتهای ماسک زنی و توابع گروه بندیهای تصویری چندگانه در برنامه ی ZBrush 4R5 تواناییهای طراحی و ایده های هنری کارتان را محقق سازید.

آخرین کاری که روی این برنامه انجام شده است ساده کردن نحوه ی کنترل و تغییر توپولوژی پایه ی کار میباشد. در نسخه ی حاضر با استفاده از توابع حلقه و چند گروهه کردن میتوانید مشهای پایه ی بهتری بسازید و در زمان کمتری طرحهای پیچیده را تولید کنید. به همراه تمام این قابلیتها QRemember هم هست که پاسخگوی نیازهای هنری شماست.

مطالعه کنید:  آیین اختتامیه جشنواره انیمیشن بسیج برگزار می‌شود

حال میتوانید با تغییراتی که در روش انجام کار در ZBrush 4R5 داده شده است نتیجه ی نهایی را سریعتر و بهتر بدست آورید.

با افزودن ویژگیهایی نظیر Quick Save یا ذخیره ی سریع، پشتیبانی از چرخ ماوس و حالت شفاف جدید در برنامه زمان بیشتری برای گشت و گذار در کارتان بدون نیاز به ترک ZBrush دارید. بدون توجه به اینکه در حال گشت و گذار در اینترنت برای گرفتن ایده باشید یا تصویری را از کامپیوترتان بارگذاری کنید  ZBrush 4R5 به شما آزادی هنری فوق العاده ای جهت طراحی میدهد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.pixologic.com/zbrush مراجعه نمایید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.