اخبارانیمیشن ایران

کودکان و نوجوانان با شیوه‌های ساخت فیلم‌ پویانمایی آشنا می‌شوند

2.45Kviews
۰
(۰)

در غرفه بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علاقه‌مندان به فیلم‌سازی با شیوه‌های ابتدایی ساخت پویانمایی (انیمیشن) آشنا می‌شوند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بخش کودکان و نوجوانان می‌توانند با ساخت عروسک‌های کاغذی و خمیری با کمک مربیان کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان به شخصیت‌های عروسکی ساخته دست خود جان ببخشند و آن‌ها را به حرکت در بیاورند.

بر اساس این گزارش در این بخش کودکان و نوجوانان پس از انتخاب موضوع‌های دینی و قرآنی ابتدا اقدام به ساخت شخصیت‌های داستان خود با استفاده از کاغذهای رنگی و یا خمیرهای بازی کرده و پس از آن با کمک و راهنمایی مربیان این بخش شروع به ساخت پویانمایی می‌کنند.

فیلم‌سازی و ساخت انیمیشن از جمله فعالیت‌های هنری است که در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان بسیار مورد توجه نوجوانان قرار دارد.

بر همین اساس و با توجه به این‌که بخش محتوایی کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کانون پرورش فکری واگذار شده است تمامی علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع‌های دینی و قرآنی می‌توانند هم‌زمان با برپایی نمایشگاه با حضور در این بخش از خدمات ارایه شده آن زیر نظر مربیان باتجربه کانون بهره مند شوند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۳ تیر در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی تهران کار خود را آغاز و تا ۲۲ تیر هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالعه کنید:  عکس های جدیدی از پروژه «پایپر» محصول مشترک دیزنی-پیکسار

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.