اخبارانیمیشن ایران

۵ کارگروه برای امنیت شغلی صنف انیمیشن تشکیل شد

1.36Kviews
۳٫۳
(۹)

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن از ایجاد ۵ کارگروه در حوزه امنیت شغلی انیمیشن خبر داد.

امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن با اشاره به اینکه مدت‌ها است که این صنف ثبت وزارت کار شده است، گفت: در حال حاضر در انتظار دریافت کد شناسه ملی هستیم تا تمام موارد قانونی در این زمینه را به درستی به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اعضای صنف ما نسبت به ثبت در وزارت کار هیچ مخالفتی نداشتند و این مساله بدون هیچ مشکلی دنبال شد.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن درباره دیگر فعالیت‌های صنفی این صنف توضیح داد: در حال حاضر مساله ساماندهی مشاغل را دنبال می‌کنیم که امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه برسیم.

سحرخیز بیان کرد: در این زمینه کارگروه‌هایی برای بحث امنیت شغلی شکل گرفته است تا اعضای انجمن بتوانند بدون واسطه مسائل خود را در زمینه امنیت شغلی مورد بررسی قرار دهند. از جمله این کارگروه‌ها می‌توان به کارگروه فیلمنامه، کارگروه انیمیت، کارگروه کارگردانی، کارگروه طراحی و کارگروه فنی و هنری اشاره کرد.

وی اظهار کرد: تعدادی از اعضای صنف برای شکل‌دهی به فعالیت این کارگروه‌ها داوطلب شده و فعالیت‌های خود را در این زمینه دنبال می‌کنند. معتقدم این امر اتفاق خوبی است که سال‌ها است در انیمیشن دنبال نمی‌شد و چنین اتفاقی در حوزه انیمشین بسیار نیاز بود.

رییس هیأت مدیره صنف انیمیشن همچنین درباره برگزاری یازدهمین جشن انیمیشن توضیح داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشن تا ۲۴ شهریور مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. این جشن به احتمال بسیار زیاد هفتم آذر ماه برگزار می‌شود.

مطالعه کنید:  8 درسی که می‌توانیم از انیمیشن‌های پیکسار یاد بگیریم

سحرخیز در پایان گفت: تا امروز ۲۵ اثر ارسال شده است که بیشترین تعداد را فیلم کوتاه به خود اختصاص داده است، البته هنوز سریال‌های انیمیشن به دست ما نرسیده است.

*خبرگزاری مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۳ / ۵٫ ۹

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.