اخبار

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» ساخته شد

3.69Kviews
۰
(۰)

«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲» ادامه ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی است که سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت. 

فیلمنامه این فیلم را جان فرانسیس دیلی، جاناتان گلدستین و اریکا ریوینوجا بر اساس شخصیت های مخلوق جودی برت و ران برت نوشته است. 

فرانسیس دیلی پیش از این فیلمنامه های رئیس هایمزخرف و برت وانداستون شگفت انگیز را به همراه جاناتان گلدستین نوشته بود که اولی به شدت در گیشه موفق بود

 داستان قسمت جدید از جایی آغاز می شود که ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی به پایان رسید.

نبوغ فلینت لاوود مخترع بالاخره مورد تایید قرار می گیرد و او توسط چستر، چهره محبوب خود برای کار در شرکت مخترعان دنیا برای بهتر شدن زندگی انسان ها، تکنولوژی خلق می کنند.

باب، دست راست چستر و یکی از بزرگ ترین اختراعات اوست، او یک اورانگوتان بسیار تحول یافته با مغز انسانی و در عین حال مخلوقی موذی و اهل کلک و حقه است. 

لینت همیشه آرزو داشت به عنوان یک مخترع بزرگ مورد تایید قرار بگیرد اما همه چیز زمانی عوض می شود که او پی می برد دستگاه بدنام اوو که آب را به غذا تبدیل می کند، هنوز فعال است و جانورانی  جهش یافته به شکل غذا تبدیل می کند در شرایطی که سرنوشت انسان ها در دست فلینت است او و دوستانش برای نجات دنیا وارد عمل می شوند.

کدی کامرون و کریس پیرن کارگردانان این فیلم هستند که ۲۷ سپتامبر ( پنج مهر) اکران می شود بیل هدر، آنا فریس، جیمز کان، اندی سامبورگ، نیل پاتریک هریس، بنجامین برات، تری کروز، ویل فورت و کریستن شال صدا پیشه های ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ هستند.

مطالعه کنید:  گشت و گذاری در پیکسار و آشنایی با مراحل ساخت انیمیشن

اولین ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی در دنیا ۱٫۲۴۳ میلیون دلار فروخته شد.

ماهنامه فيلم نگار

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 61 = 70

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.