اخبارانیمیشن ایران

«ابر قهرمانی از نازی آباد»با صدای ستارگان سینمای ایران و چین

2.48Kviews
۰
(۰)


محمد ابوالحسنی مدیر شرکت نسل اندیشه سبز و تهیه کننده سریال‌ها و فیلم های انیمیشن  بیان کرد: قرار است انیمیشن «ابر قهرمانی از نازی آباد» به کارگردانی بهرام عظیمی به عنوان تولید مشترک با کشور چین ساخته شود. در حال حاضر پیش تولید فیلم آغاز شده و مرحله نهایی نگارش فیلمنامه با همکاری هنرمندان چینی در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۵ دقیقه از این انیمیشن در کشور چین رخ می دهد، برای صداپیشگی به صورت مشترک از هنرمندان سرشناس سینمای ایران و چین استفاده می کنیم. 

این تهیه کننده سینمای انیمیشن با اشاره به اینکه فیلم های انیمیشن آن طور که انتظار می رود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان ایرانی همراه نیست، بیان کرد: «تهران ۱۵۰۰» را می توان پرفروش ترین فیلم انیمیشن در تاریخ سینمای ایران دانست، اما  آن طور که باید از فیلم های انیمیشن استقبال نمی شود به همین دلیل برای جذب مخاطب بیشتر و فروش مناسب در گیشه باید نه تنها به بازار داخلی بلکه به بازار بین المللی برای سینمای انیمیشن فکر کرد. همین مساله سبب شد تا ما برای ایجاد بازار بین المللی، انیمیشن «ابر قهرمانی از نازی آباد» را به صورت مشترک بسازیم.

ابوالحسنی با اشاره به دیگر تولیدات این شرکت گفت: انیمیشن های «دیرین دیرین» و «حیات وحش» به کارگردانی علی درخشی از دیگر فعالیت های ما در حوزه تولیدات سریال انیمیشنی است. پیش تولید انیمیشن «دیرین دیرین» از سال ۹۲ آغاز و به صورت روزانه از ابتدای سال ۹۴ پخش شد. در حال حاضر ۱۵۰ انیمیشن از مجموعه «دیرین دیرین» ساخته شده و قرار است طی ۵ سال ۲ هزار قسمت از این مجموعه به صورت روزانه پخش شود.

مطالعه کنید:  کانسپت آرت های Assassin’s Creed IV: Black Flag

وی ادامه داد: مجموعه «حیات وحش» نیز از دیگر انیمیشن هایی است که با استقبال مناسبی برخوردار بودو این انیمیشن به زودی از شبکه های تلویزیونی افغانستان پخش می شود. همچنین صحبت هایی با کشورهای ترکیه، افغانستان، نیجریه و سوریه برای تولید مشترک داشته ایم که امیدوارم بتوانیم در این زمینه به نتیجه مناسب برسیم.

مدیر شرکت نسل اندیشه سبز در پایان به انتشار یک برنامه برای تلفن های همراه اشاره کرد و گفت: طی یک ماه آینده یک برنامه برای نصب روی تلفن های همراه وارد بازار می شود که کاربران از طریق آن می توانند جدیدترین انیمیشن های «دیرین دیرین» و «حیات وحش» را به صورت رایگان ببینند. علاوه بر آن بازی هایی متناسب با داستان های این انیمیشن طراحی شده که برای کاربران قابل استفاده است.

منبع:مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 61 = 64

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.