اخبار

اتودسک مایا ۲۰۱۷

3.45Kviews
۵
(۱)

بررسی اجمالی ویژگی های نسخه جدید نرم افزار مایا

 

چه چیزهایی در نرم افزار مایا ۲۰۱۷ جدید است

در اتودسک مایا ۲۰۱۷ شاهد بروز رسانی های اصلی در workflow با ابزار های جدیدی هستیم، همچون Time Editor که یک ابزار کامل برای درست کردن و ویرایش انیمیشن های clip-based non-linear است. به همین ترتیب سیستم Render Setup جدید مدیریت سکانس های پیچیده را با shot-based overrides و تمپلیت ها ساده می کند. به اضافه اینکه گرومینگ همه نوع مو و خز در XGen با استفاده از Interactive Groom Splines ساده تر و سریع تر شده است. و در آخر قابلیت هایی همچون مرورگر محتوا و فضاهای کاری جدید به شما اجازه می دهد که نرم افزار مایا را شخصی سازی کنید. خصوصیات موشن گرافیک جدید، شامل ابزار ۳ بعدی جدید، SVG Tool و MASH Procedural Effects Toolkit برای ایجاد انیمیشن هایی با طراحی حرکت متنوع است.

 

آرنولد در مایا ۲۰۱۷

 

مایا ۲۰۱۷ با رندر انجین بسیار معروف Arnold یکپارچه شده است و در حال حاضر منتال ری جای خودش را به آرنولد واگذار کرده است و این رندر انجین قدرتمند درحال حاضر به صورت پیش فرض بر روی مایا ۲۰۱۷ قرار دارد، همین ویژگی باعث شده است تا رندر جلوه های ویژه و سکانس های پیچیده انیمیشن به مراتب آسان تر از گذشته شود.

 

بروز رسانی  بایفراست در مایا ۲۰۱۷

 

این بروز رسانی در مایا ۲۰۱۷ شامل Bifrost Ocean Simulation System (BOSS) می شود که سطح اقیانوس ها را بوسیله موج ها به صورت طبیعی خلق می کند. دیگر بروز رسانی شامل بهبود هایی در guided liquid simulations و  foam و موارد دیگر است.

مطالعه کنید:  در آمد چهار میلیارد و 350 میلیون دلاری کمپاین دیزنی در سال 2014

موشن گرافیک در مایا ۲۰۱۷

 

در نسخه ۲۰۱۷ مایا ویژگی های جدیدی را همچون یک MASH UI جدید و workflow (جریان کاری) راحت تر برای خلق موشن گرافیک های خیره کننده هستیم.

 

منبع: cgmeetup

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 54 = 63

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.