اخبار

ادوبی آپدیت های ۲۰۱۶ برای افتر افکت، پریمیر، کاراکتر انیماتور و اودیشن را منتشر کرد

2.55Kviews
۱
(۱)

تقویت افتر افکت و ادغام بهتر آن با سینما ۴D و وجود ابزار های جدید رنگ برای افتر افکت و پریمیر

 

ادوبی به تازگی آپدیت های سال ۲۰۱۶ خود برای نرم افزار های محبوب خود: افتر افکت، پریمیر، کاراکتر انیماتور ، اودیشن، فوتوشاپ و این دیزاین منتشر کرده است. این آپدیت ها به دنبال آپدیت هایی است که ادوبی در اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر کرده بود.

 

پریمیر پرو ۲۰۱۶ (و یا پریمیر پرو ۲۰۱۵٫۳)

این ورژن از نرم افزار پریمیر رسما به عنوان پریمیر ۲۰۱۵٫۳ نام گذاری شده است و این آپدیت به قدری تغییرات در این نرم افزار ایجاد کرده است که آن را پریمیر ۲۰۱۶ هم می نامند.


 

Premiere Pro’s Lumetri Color ابزار تصحیح رنگ قادر خواهد بود تا رنگ های خاصی که از HSL های ثانویه استفاده می کنند را تنظیم کند. یکی از این ابزار ها به شما کمک می کند تا رنگی را که می خواهید در شات مورد نظر تغییر دهید را انتخاب کنید بوسیله اسلایدر ها آن ها را تصحیح کنید در حالی که دیگری اجازه تنظیم کردن آن را به شما می دهد.

 

ادیتور هایی که با VR کار می کنند این امکان را دارند تا از طریق یک پنجره نمایش رفتار کسی که این ویدیو را می بیند را به صورت شبیه سازی مشاهد کنند و  به صورت ۳۶۰ درجه تصاویر خود را ببینند.

 

افتر افکت ۲۰۱۶

بسیاری از ابزار های افتر افکت ۲۰۱۶ در لایه های زیرین آن هستند که شامل یک سیستم پیش نمایش جدید ویدیو و صدایی است که تقریبا بر اساس Adobe Mercury Engine است.

مطالعه کنید:  انتشار FumeFX برای Maya

افکت هایGaussian Blur  و  Lumetri Colourدر حال حاضر GPU-accelerated (شتاب یافته بوسلیه GPU) هستند، و با این امکان کارت گرافیک شما پروسه رندر را تسریع می بخشد.

 

اگر شما با سینما ۴D کار می کنید می توانید لایه های شکلی انیمت شده و همچنین متون خود را از افتر افکت به سینما ۴D انتقال دهید، و تغییرات را در سینما ۴D ایجاد کنید و سپس دوباره به افتر افکت باز گردانید.

 

کاراکتر انیماتور ۲۰۱۶

تغییراتی که در این آپدیت شاهد هستیم به شما اجازه می دهد تا کاراکتر خود را به صورت طبیعی تری انیمیت کنید و از حالت ربات گونه ای که قبلا داشت خارج شود.

 

همچنین شما کنترل بیشتری بر روی چایلد المنت و پرنت آن خواهید داشت به عنوان مثال پایین و بالا آوردن یک قسمت از پا. و می توانید همچنین کار خود را به صورت مستقیم به Adobe Media Encoder منتقل کنید.

 

ادوب اودیشن ۲۰۱۶

تغییر اساسی در این ورژن در پنل صدا است به صورتی که برای کسانی که متخصص صدا نیستند، بالانس کردن سطح حجم صدا، رفع مشکلات صدا، و ساخت صدای شفاف تر، به صورت واضح تر و راحت تری شده است.

 

منبع : Digital Arts Online

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 1 = 11

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.