اخبار

استقبال از پیش نمایش جدیدترین انیمیشن پیکسار

2.7Kviews
۰
(۰)


انیمیشن «درون» جدیدترین اثر پیکسار و دیسنی، بعد از «دانشگاه هیولاها» با پیش نمایش در رویداد سینماکان، با احساسات حضار روبه رو شد.

تقریبا دو سال از زمانی که کمپانی پیکسار فیلمی در سالن‌های سینما داشت می‌گذرد، اما با توجه به بازخورد بسیار قوی‌ای که فیلم «درون» از تماشاچیان خود در مراسم سینماکان دریافت کرد می‌توان گفت که این صبر ارزشش را داشته است. این فیلم انیمیشن کمدی خانوادگی با تشویق بسیار گرم و مقداری هم اشک از سوی جمعیت روبه‌رو شد.

موضوع داستانی «پشت و رو» بسیار جالب است. داستانی رنگارنگ از احساسات درونی یک دختر ۱۱ ساله که خانواده‌اش از مینسوتا به سان فرانسیسکو نقل مکان می‌کنند. برخی از جوک‌ها و شوخی‌های فیلم باعث خنده جمعیت شدند و در عین حال، غمگین بودن دختر کوچکی که تا حدی ناراحت می‌شود که از خانه فرار می‌کند، اشک بعضی از تماشاچیان را در آورد.

تقریبا تمام فیلم داخل مغز رایلی اندرسون با پنج احساس اصلی‌اش اتفاق می‌افتد که سعی دارند او را در زندگی هدایت کنند؛ لذت، خشم، نفرت، ترس و ناراحتی. بعضی از حضار به این موضوع اشاره کردند که فیلم ممکن است از موضوع بیش از حد پیچیده‌ای استفاده کرده باشد و نتواند جمعیت‌های خانوادگی را به خود جلب کند، اما کمپانی دیزنی این کار را قبلا هم انجام داده که بهترین مثال آن می‌تواند فیلم «وال-ای» باشد که در آن تکه‌های طولانی بدون دیالوگ زیادی وجود داشتند.

ممکن است توضیح دادنش سخت باشد، اما به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد فیلم «درون» را با تکیه بر قوت جلوه‌های بصری بامزه و کنایه‌های هوشمندانه‌اش به مردم معرفی کند؛ و البته با گروه صداپیشگانی که شامل ایمی پولر، فیلیس اسمیت، بیل هیدر، لوییس بلک و میندی کالینگ می‌شود. پیش‌زمینه فیلم توانست آن‌قدر خوب عمل کند که تیتراژ پایانی فیلم – که بیشتر شامل صحنه‌هایی که در مغز شخصیت‌های دیگر اتفاق می‌افتادند می‌شد – هم بتواند باعث خنده‌های بسیار شود.

مطالعه کنید:  ویدیو رفرنس انیمیشن «لک لک ها» برای انیمیت

پیت داکتر کارگردان و جوناس ریورای تهیه‌کننده اولین نمایش ۹۴ دقیقه‌ای فیلم را معرفی کردند. داکتر که فیلم سال ۲۰۰۹ «بالا» را کارگردانی کرده بود، به این نکته اشاره کرد که الهام اصلی فیلم «درون» از دخترش الیزابت گرفته شده بود؛ که خود نسخه کودکانه شخصیت الی فردریکسن را هم در فیلم صداگذاری کرد. داکتر گفت: «وقتی ۱۱ سالش شد شروع کرد به چشم غره رفتن و ناز کردن برای ما، و شروع کردیم به تصور اینکه چه چیزی در فکرش می‌گذرد که باعث شده او این کار را بکند».

فیلم «درون» (Inside Out) در نگاه اول به نظر آدم را یاد نگاه و احساسات فیلم سال ۲۰۰۹ «بالا» می‌اندازد. آن فیلم حتی با وجود پیش‌زمینه داستانی غمگین‌کننده‌اش که درباره بیوه‌ای بود که داشت سعی می‌کرد با مرگ همسرش کنار بیاید، به یک موفقیت مطلق تبدیل شد و توانست در باکس‌آفیس جهانی ۷۳۰ میلیون دلار به دست بیاورد و جایزه بهترین فیلم انیمیشن سال را نیز در مراسم اسکار از آن خود کند. 

تاریخ اکران فیلم «Inside Out» که برای روز نوزدهم ماه ژوئن ترتیب داده شده است، تقریبا دو سال بعد از اکران آخرین فیلم پیکسار – یعنی «دانشگاه هیولاها» – است؛ فیلمی که توانسته بود ۷۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

منبع: مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

35 + = 45

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.