اخبار

«اسمورف‌ها ۳» کاملا انیمیشنی می‌شود

3.4Kviews
۰
(۰)

سومین قسمت مجموعه فیلم زنده/ انیمیشنی کمدی «اسمورف‌ها»، به صورت انیمیشن تهیه و تولید خواهد شد و بخش زنده نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت فیلم‌سازی سونی که تهیه کننده این مجموعه است، اعلام کرد قصد دارد حال‌وهوای تازه‌ای به آن بدهد.

به همین منظور، در اولین قدم بخش زنده فیلم و بازیگران آن از ترکیب کلی این مجموعه فیلم ماجراجویانه و خانوادگی حذف می‌شوند.

صحبت حذف بخش زنده از «اسمورف‌ها ۳» در حالی مطرح می‌شود که شرکت سونی هنوز زمانی برای شروع کار ساخت آن اعلام نکرده است.

گفته می‌شود یکی از دلایل انیمیشنی شدن تمام ماجراجویی‌های سومین قسمت «اسمورف‌ها»، نارضایتی تهیه‌کنندگانش از رقم فروش قسمت دوم آن است.

«اسمورف‌ها ۲» سال گذشته میلادی با فروش جهانی ۳۴۷ میلیون دلاری (هم آمریکا و هم دیگر کشورهای دنیا) به نمایش عمومی خود خاتمه داد.

این رقم ۲۱۵ میلیون دلار کمتر از رقم فروش جهانی قسمت اول در آن سال ۲۰۱۱ بود. همین نکته، مسئولان شرکت سونی را آزرده خاطر کرد.

به نوشته سایت اینترنتی کامینگ سون، مسئولان این شرکت فیلم‌سازی فکر می‌کنند اگر تمام ماجراجویی‌های قسمت سوم انیمیشنی شود، استقبال تماشاگران از آن خیلی بهتر خواهد شد.

بحث تولید «اسمورف‌ها ۳» به صورت انیمیشنی در حالی است که کاراکتر منفی قصه، یک آدم واقعی است و نقش آن در دو قسمت قبلی توسط هنک آزاریا بازی شده است.

به همین دلیل است که برخی از تحلیل‌گران سینمایی پیش‌بینی می‌کنند تهیه‌کنندگان فیلم برای قسمت سوم آن، یک کاراکتر منفی تازه معرفی خواهند کرد.

مطالعه کنید:  پنج سریال برتر انیمیشنی

با این کار، آن‌ها می‌توانند این کاراکتر منفی تازه را به صورت انیمیشنی خلق کنند و دیگر نیازی به کاراکتر زنده هنک آزاریا نیست.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند کاری کرک‌پاتریک و کریس پوچه برای کار نگارش فیلم‌نامه قسمت سوم این کمدی ماجراجویانه دعوت به همکاری شده‌اند.

اما هنوز معلوم نیست راجا‌گاسنل کارگردان دو قسمت اول و دوم فیلم، پشت دوربین قسمت سوم آن هم قرار می‌گیرد یا خیر.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

48 + = 57

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.