اخبار

«اسمورف‌ها ۲» بالاتر از «من نفرت انگيز ۲» و «توربو»

5.86Kviews
۰
(۰)

قسمت دوم انیمیشن «اسمورف‌ها» (The Smurfs) به کارگردانی راجا گاسنل نیز در نخستین هفته اکران خود نیز با فروشی برابر با ۱۸/۲ میلیون دلار عنوان سومین فیلم پرفروش این هفته گیشه سینماهای آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

سمورف‌ها 2

جی دیوید استم به همراه دیوید ان ویس فیلمنامه «اسمورف‌ها ۲» را نوشته‌اند و در این قسمت موجودات کوچک آبی به همراه دوست انسان‌اشان برای نجات «اسمورفت» تشکیل یک تیم می‌دهند، زیرا به دلیل اینکه او می‌داند چگونه طلسم جادوگر را از بین ببرد توسط «گارگامل» دزدیده شده است.

قسمت نخست انیمیشن «اسمورف‌ها» با اکران در سال ۲۰۱۱ میلادی توانسته بود فروشی برابر با ۵۶۳ میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند.

قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) به کارگردان پیر کافین و کریس رنوارد نیز در پنجمین هفته اکران خود با فروشی برابر با ۱۰/۴ میلیون دلار عنوان پنجمین فیلم پرفروش‌ این هفته گیشه سینماهای دو کشور آمریکا و کانادا را به خود اختصاص داد.

من نفرت‌انگیز

کن داریو و سینکو پل فیلمنامه قسمت دوم «من نفرت‌انگیز» را نوشته‌اند و استیو کارل، کریستن ویگ و کن جئونگ نیز از جمله بازیگران برجسته‌ای هستند که به جای شخصیت‌های این پروژه حرف زده‌اند. همچنین در قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز»، گرو توسط یک تیم ضد شرور به استخدام در می‌آید تا بتواند به آن‌ها کمک کند تا با یک گروه جدید جنایتکار بتوانند مصالحه و معامله کنند.

قسمت نخست این انیمیشن پیش از این با اکران در سال ۲۰۱۰ میلادی موفق شده بود فروشی برابر با ۵۴۴ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

مطالعه کنید:  مدلسازی کاراکتر-فصل دوم- قسمت دوم

انیمیشن سینمایی «توربو» (Turbo) به کارگردانی دیوید سورن نیز در سومین هفته اکران خود توانست فروشی برابر با ۶/۴ میلیون دلار را رقم بزند و با تکیه بر این مبلغ فروش در رتبه هفتم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه این هفته سینماهای آمریکای شمالی جای بگیرد.

توربو

دارن لمک به همراه رابرت دی سیگل فیلمنامه «توربو» را نوشته‌اند و این انیمیشن سینمایی داستان حلزونی را به تصویر می‌کشد که آرزو دارد روزی بتواند در مسابقات سرعت به قهرمانی برسد.

همچنین فروش فیلم‌های مذکور تا به امروز در سینماهای سراسر جهان به شرح زیر است:

عنوان فیلم

روزهای اکران

هزینه تولید (میلیون دلار)

فروش جهانی (دلار)

دو اسلحه

۳

۶۱

۲۷،۳۶۱،۰۰۰

ولورین

۱۰

۱۲۰

۲۵۴،۰۳۹،۰۰۰

اسمورف‌ها ۲

۵

۱۰۵

۸۰،۲۶۱،۰۰۰

جادو

۱۷

۲۰

۱۳۷،۱۹۰،۰۰۰

من نفرت‌انگیز ۲

۳۳

۷۶

۷۱۳،۶۶۸،۰۰۰

رشد کرده‌ها ۲

۲۴

۸۰

۱۳۷،۹۰۰،۰۰۰

توربو

۱۹

۱۳۵

۱۲۴،۷۷۹،۰۰۰

سرخ ۲

۱۷

۸۴

۷۸،۵۵۳،۰۰۰

گرما

۳۸

۴۳

۱۸۶،۲۶۶،۰۰۰

حاشیه اقیانوس

۲۴

۱۹۰

۲۹۳،۳۶۱،۰۰۰

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 42 = 48

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.