اخبار

اطلاعات تازه از کامیک کان ۲۰۱۳: جشنواره‌ی فیلم‌های سترگ جریان اصلی

2.96Kviews
۰
(۰)

کامیک کان ۲۰۱۳

کامیک کان امسال زمینه را برای رونمایی برنامه های آتی کمپانی ها به سنت هرساله فراهم کرده است.

شبکه هیستوری آمریکا که با دست پر به کامیک کان ۲۰۱۳ آمده از تریلر فصل دوم سریال پر طرفدارش، “وایکینگ ها” رونمایی کرد. برنامه رونمایی این سریال که با فصل نخستش رتبه نخست سریال های جدید شبکه های کابلی را از آن خودش کرده بود، با حضور تعدادی از بازیگرانش در محل کامیک کان برگزار شد.

مارول دست به یک سوپرایز فوق العاده زد. جوس ودون کارگردان فیلم پرفروش “انتقام جویان” اعلام کرد که این کمپانی می خواسته کلیپی از سریال ” مارول: مامورهای شیلد” پخش کند اما به خاطر مسائلی که با کمپانی دیزنی به وجود آمده آنها تصمیم گرفتد کل اپیزود پایلوت سریال را برای مخاطبانشان در سن دیگو پخش کنند. با اعلام این خبر جمعیت با فریاد های “ودون، ودون” ضمن تشویق وی بیننده قسمت اول این سریال خبرساز شدند. در این مراسم برخی از بازیگران این سریال هم ودون را همراهی می کردند. اتفاق جالب دیگری که در این مراسم افتاد مربوط به وین دیزل بازیگر شناخته شده آمریکایی می باشد. از او که سابقه همکاری با کمپانی دیزنی را دارد در مورد همکاری با مارول پرسیدند که وی ابتدا عنوان کرد که نمی تواند توضیح خاصی دهد ولی کمی بعد تر گفت که خبرهای بزرگی تا آخر این ماه از این همکاری به گوش خواهد رسید. زمزمه هایی مبنی بر بازی او در نقش کاراکتر “ویژن” در انتقام جویان ۲ به گوش می رسد که البته چیزی تایید نشده است. این کمپانی آمریکایی همین طور از کلیپی از “مرد عنکبوتی شگفت انگیز۲” هم با حضور جیمی فاکس در نقش “الکترو” رونمایی کرد.

مطالعه کنید:  برگزیدگان بخش مسابقه ایران جشنواره پویانمایی معرفی شدند

برنامه شبکه HBO بر پایه سریال بازی تاج و تخت شکل گرفته بود. آنها در ابتدای کارشان کلیپی از تمام کسانی که در این سریال به هر نحو کشته شده بودند پخش کردند و بعد با گرامی داشت یاد و خاطره این کشتگان از آغاز پخش فصل چهارم این سریال در بهار ۲۰۱۴ خبر دادند. تعدادی از عوامل این سریال در این مراسم حاضر بودند. حضور جرج آر آر مارتین نویسنده مشهور آمریکایی که سریال بر پایه مجموعه رمان های وی شکل گرفته از نکات حاشیه برنامه HBO بود. مارتین در این مراسم اعلام کرد که در حال کار بر روی رمان های ششم و هفتم بازی تاج و تخت است و توقع دارد که سال ۲۰۱۴، تاریخ انتشار آنها باشد. این سریال روز گذشته نامزد ۱۶ جایزه امی شد.

طرفداران سریال “مرده متحرک” هم از برنامه های کامیک کان بی نصیب نماندند. شبکه AMC که غرفه ای اختصاصی برای این سریال در محل برگزاری کامیک کان برقرار کرده تریلری از فصل چهارم این سریال را برای نخستین بار منتشر کرد. رابرت کرکمن، تهیه کننده این سریال که به همراه برخی دیگر از عوامل در این مراسم حاضر بودند از پخش قسمت اول از فصل چهارم این سریال در ۱۳ اکتبر سال جاری و در ساعت ۹ شب خبر داد. با پایان فصل سوم این سریال در اول آوریل این سریال به رکورد ۱۲٫۴ میلیون بیننده دست یافت.

برنامه شبکه شوتایم هم به نوعی اختتامیه ای بر سریال دکستر با حضور بازیگران این سریال نوآر بود. تهیه کننده این سریال سارا کالتون در این برنامه عنوان کرد که هنوز باورش نمی شود که این سریال قرار است تمام شود. “دکستر” با پایان یافتن فصل هشتم به پایان خواهد رسید. قسمت اول از فصا هشتم این سریال روز اول ژوئن پخش شده و هنوز کسی از پایان بندی این سریال خبر ندارد. این در حالی است که در مراسم دیروز هم هیچ یک از عوامل حاضر به لو دادن داستان نشدند. تنها خبری که از این سریال مخابره شد مربوط به پخش خانگی آن بود. پک های کامل فصل هشتم، ۵ نوامبر به فروش خواهند رسید.

مطالعه کنید:  انتقاد یک کارگردان از بی توجهی به حوزه انیمیشن

اما یکی دیگر از قسمت های جذاب کامیک کان ۲۰۱۳ مربوط به سریال پر طرفدار “شرلوک” بود. اگرچه قرار نبود که بازیگران اصلی این سریال انگلیسی در مراسم حضور داشته باشند، کلیپی از مارتین فریمن و بندیکت کامبربچ پخش شد تا هواداران آنها در سن دیگو به صورت مجازی میزبان آنها در کامیک کان ۲۰۱۳ باشند. اگرچه مارک گتیس و استیون موفات، خالقان این سریال در سن دیگو حاضر بودند اما به اصلی ترین سوال هواداران مربوط به حل معمای کشته شدن شرلوک هولمز در “سقوط ریچنباخ” پاسخ ندادند تا داستان سریال لوث نشود. اما این وعدع را دادند که لحظه دیدار مجدد شرلوک و دکتر واتسون بسیار جذاب از آب در آمده است. هم چنین آنها در پاسخ به سوالات مربوط به ساخت فصل چهارم، آن را به صورت ضمنی تایید کردند و گفتند حاضرند تا ۲۰-۳۰ سال بعد هم “شرلوک” بسازند.

NBC اگرچه خبر خاصی از فصل دوم سریال هانیبال ارائه نکرد، اما قول داد که فصل متفاوتی را برای بینندگانش رقم بزند. بریان فولر تهیه کننده این سریال پر حاشیه که در زمان پخشش و هنگام انفجار بمب در بوستون با حواشی بسیاری همراه شد هم گفت که کار بر روی اپیزود های اول تا سوم فصل دوم به پایان رسیده و آنها اکنون مشغول فعالیت روی اپیزود چهارم هستند.

کمپانی دریم وورکس هم یک خبر برای علاقه مندان انیمیشن “چگونه اژدهای خودتان را تربیت کنید؟ ۲”  داشت: کیت هارینگتون، جیمون هونسو و کیت بلانشیت هم به تیم صداگزاران این انیمیشن پیوسته اند. هم چنین این استودیو از بعضی از محصولات آتی اش از جمله انیمیشن “توربو” رونمایی به عمل آورد.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاهی به مناسبت روز جهانی غذا

در حاشیه این مراسم هم چنین پوسترهایی از فیلم های “فرزند هفتم”، “۳۰۰: ظهور یک امپراطوری”  و … هم رونمایی شد. 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 29 = 39

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.