اخبار

اعتراض شهروندان آمريکايي به انيميشن يخ‌زده

5.15Kviews
۵
(۱)

برخي از شهروندان آمريکايي پس از ديدن انيميشن نامزد اسکار «يخ‌زده»، با اعتراض به کمپاني «والت ديزني»، پيام اصلي اين انيميشن را تبليغ و عادي‌سازي همجنس‌بازي ميان کودکان و نسل بعدي جامعه عنوان کرد.

به گزارش فارس، انيميشن «يخ زده» که تمام زمستان در گيشه موفق بوده و به خوبي توانسته نظر منتقدان سينمايي را به خود جلب کند، اخيرا مورد انتقاد برخي از شهروندان آمريکايي از جمله يک فعال اجتماعي قرار گرفته است. کاترين  اسکاگز يکي از طرفداران فرقه «مورمن» و نويسنده وبلاگ «يک زن مورمن معتقد»، در پستي انتقاد‌آميز، انيميشن «يخ‌زده» را يک انيميشن غيراخلاقي دانست که هدف اصلي از ساخت آن  تبليغ هم‌جنس‌بازي و عادي‌سازي آن در جامعه عنوان کرد. او در وبلاگ خود مي‌نويسد: در حقيقت من اين انيميشن را سه بار با نوه‌هايم تماشا کردم و خيلي از آن خوشم آمد ولي زماني‌که بيشتر به آن دقت کردم بالاخص به ترانه «Let It Go» متوجه پيام اصلي آن شدم.
اسکاگز متذکر مي‌شود: آنها در فيلم‌هايشان هر روز و هر روز اين مورد را تکرار مي‌کنند تا بتوانند طرز فکر خود را به کودکانمان القاء کنند و به تبع آن اين طرز فکر (عادي سازي مسئله هم‌جنس‌بازي) به نسل بعد منتقل شود و در نهايت اين مطلب مورد قبول طيف عظيمي از جامعه قرار گيرد. تمايلات همجنس‌بازانه با خواسته‌هاي خداوند در تضاد است. وي مي‌افزايد: من در اينجا با کساني که با هم‌جنس‌بازي موافقند مشکلي ندارند، مسئله مهم براي من اين است که بسياري از والدين و خانواده‌ها با مسئله هم‌جنس‌بازي مشکل دارند و موافق عادي‌سازي آن در جامعه نيستند ولي به نظر مي‌رسد که آنها کاملا نسبت فيلم‌هاي کودکان کورکورانه عمل مي‌کنند و در حقيقت نسبت به آنچه در انيميشن «يخ‌زده» روي مي‌دهد، ناآگاه هستند. به گزارش روزنامه آمريکايي هافينگتون‌پست، اين اولين باري نيست که کمپاني هاليوودي «والت ديزني» به خاطر حمايت از هم‌جنس‌بازي و دو جنسه‌ها مورد انتقاد قرار مي‌گيرد.
اين کمپاني هر سال روز «هم‌جنس‌بازان» را نيز با برگزاري جشن و پايکوبي گرامي مي‌دارد.

مطالعه کنید:  ششمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گلستان پایان یافت

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.