اخبارمقالات

افق روشن بازار انیمیشن سه بُعدی

1.81Kviews
۰
(۰)

نرخ رشد سالانه ۱۱٫۹ درصدی بازار انیمیشن سه بُعدی بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲

 بازار انیمیشن سه بُعدی

طبق پیش بینی صورت گرفته انتظار می رود که بازار انیمیشن سه بُعدی از ۱۲٫۰۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ به ۲۱٫۰۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ برسد که در این نرخ رشد سالانه، جلوه های ویژه (VFX) و بازار سرگرمی سهم بسیار موثری ایفا می کنند.

کمپانی ها برای مقاصد مختلفی از جمله رسانه و سرگرمی، معماری و مهندسی، و موارد متعدد بسیاری محتوای سه بُعدی انیمیت شده را تولید می کنند.

نرم افزار های متعددی در صنعت سه بُعدی برای انیمیت کردن، مدل سازی، رندرینگ، ریگینگ و … به کار می روند که جزو جدایی ناپذیر کمپانی های تولید کننده انیمیشن سه بُعدی هستند و این بازار شامل خرید و فروش این نرم افزار ها تیز می شود.

سهم عمده بازار انیمیشن سه بُعدی در منطقه آسیا و اقیانوسيه از آن کشور های استرالیا، ژاپن، سنگاپور، هند، چین و نیوزیلند است که نرخ رشد آن نیز بسیار چشم گیر است و یک دلیل عمده رشد این مناطق میزبانی امکانات تولید برای بسیاری از پیشگامان این صنعت در غرب است. به اضافه این که در ژاپن یک بازار خوب داخلی برای این صنعت وجود دارد. در کشور چین، شهر هایی همچون پکن، شانگهای و گوانگژو در حال تبدیل به عنوان مراکز انیمیشن و بازی هستند که بازار بسیار خوبی برای انیمشین سه بُعدی نیز به وجود خواهند آورد.

اکوسیستم انیمیشن سه بُعدی شامل فروشندگان عمده ای همچون سیستم های ادوبی (ایالات متحده)، اتودسک (ایالات متحده)، AutoDesSys (ایالات متحده)، نرم افزار Corel (کانادا)، مکسون کامپیوتر (آلمان)، NewTek (ایالات متحده)، NVIDIA (ایالات متحده)، Pixologic (ایالات متحده)، SideFX (کانادا)، و تون بوم انیمیشن (کانادا) هستند.

مطالعه کنید:  کانسپت آرت های انیمیشن اسپایدرمن

منبع: marketwatch

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + = 9

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.