جشنواره پویانمایی

امید بازار پویانمایی به روز آخر جشنواره

3.29Kviews
۲٫۵
(۲)

حسان باباشاهامیدواریم در روز آخر جشنواره با حضور مقامات دولتی و بازدید آنها از غرفه های، بتوانیم آثار خود را به آنها معرفی و به فروش برسانیم.

حسان باباشاه، مدیر شرکت پارسیان پردیس در گفتگو با سایت خانه انیمیشن هدف اصلی این شرکت را از حضور در بازار پویانمایی،معرفی هر چه بیشتر فعالیت های این شرکت عنوان کرد و گفت : ساخت جلوه های ویژه کامپیوتری و جلوه های ویژه سینمایی و انیمیشن از جمله فعالیت های شرکت پارسیان پردیس محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه از حضور در بازار پویانمایی رضایت کامل دارند، خاطرنشان کرد : یکی از اشکلات این بازار این است که در بخش بین المللی تبلیغات نداشته و ما شاهد عدم حضور شرکتهای خارجی در این بازار هستیم.

باباشاه، گفت : امیدواریم فردا در آخرین روز جشنواره مقامات دولتی بیشتری از بازار پویانمایی دیدن کنند چرا که بیشترین امید ما برای فروش آثار، بخش دولتی است.

مدیر شرکت پارسیان پردیس، سطح کیفی آثار به نمایش درآمده در جشنواره هشتم را در مقایسه با دوره های گذشته بسیار بهتر عنوان کرد و اظهار داشت : در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر از سوی دولت به صنعت انیمیشن می توان در آینده نه چندان دور شاهد تحولات اساسی در این صنعت بود.

وی ساخت فیلم های سینمایی بلند و اکران آنها را در سینماهای کشور در پیشرفت صنعت انیمیشن بسیار موثر عنوان کرد و اظهار داشت : در صورت اجرایی شدن این امر می توان این فیلم های سینمایی را در کشورهای خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و شرق آسیا که فرهنگ نزدیکی به کشور ما دارند، به نمایش درآورد.

مطالعه کنید:  «انسی» ۲۰۱۹ شروع به کار کرد/ کشور ژاپن در مرکز توجه جشنواره

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۲٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.