اخبار

انیمیشن «اسمورف‌ها» ادامه پیدا می‌کند

2.48Kviews
۰
(۰)

به گزارش  مهر به نقل از ورایتی، کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن اعلام کرده که قصد دارد سومین فیلم مجموعه «اسمورف‌ها» که هنوز عنوان رسمی‌اش اعلام نشده را در روز سی و یکم ماه مارس سال ۲۰۱۷ اکران کند.

این استودیو می‌گوید قصد دارد از آن زمان، که با عید پاک – که روز شانزدهم آوریل همان سال برگزار می‌شود – فاصله کمی دارد نهایت استفاده را برای فروش هرچه بهتر فیلم ببرد. اولین قسمت «اسمورف‌ها» در سال ۲۰۱۱ اکران شد و ۵۶۳ میلیون دلار در باکس‌آفیس درآمد داشت. «اسمورف‌های ۲» هم در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های بزرگ رفت و ۳۴۷ میلیون دلار کسب کرد.

اما فیلم بعدی این مجموعه قرار است با موجوداتی دورگه شکل بگیرد: ترکیبی حاصل از فیلم زنده با انیمیشن که با دو فیلم قبلی کاملا متفاوت باشد. این بار فیلم قصد دارد کار خود را به طراحی‌ها و ایده‌های اصلی پِیو خالق این موجودات نزدیک‌تر کند. برداشت جدید این فیلم توسط کلی ازبری کارگردانی خواهد شد که از دیگر آثارش می‌توان به «شرک ۲» و «رومئو و ژولیت» اشاره کرد. جوردن کرنر که فیلم اول این مجموعه و همچنین فیلم «تار شارلوت» را تهیه کرده بود مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. مری الن بادر هم تهیه‌کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

ازبری در وبلاگش درباره فیلم گفت: از آنجا که فیلم جدید هیچ ارتباطی با موجودات دورگه لایو اکشن فیلم‌های قبلی ندارد، ما باید یک دنیای کاملا جدید خلق کنیم و این مساله برای من و تمام دست اندرکاران‌ همراهم بسیار مهم است که بتوانیم این فیلم را به نحوی به تماشاچیان تحویل دهیم که خانواده‌ها و طرفداران سراسر دنیا را برای سال‌ها تحت تاثیر قرار دهد.

مطالعه کنید:  انیمیشن «ناسور» را جمعه در جشنواره «چهل چراغ» ببینید

کمپانی سونی اعلام کرد که عنوان رسمی و نهایی فیلم و همچنین مجموعه صداپیشگان طی چند ماه آینده معرفی خواهند شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 6 = 16

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.