اخبار

انیمیشن جدید «لورل و هاردی» ساخته می‌شود

1.79Kviews
۰
(۰)

سریالی انیمیشنی از زوج محبوب کمدی، لورل و هاردی در فرانسه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، كمپانی گومانت انیمیشن حقوق رسمی بین‌المللی تهیه و تولید سریالی بر پایه زوج كمدی شناخته‌شده لورل و هاردی را خریداری كرد. واحد انیمیشن واقع در لس‌آنجلس این كمپانی فرانسوی، حقوق رسمی فیلم را از كمپانی لری هارمون پیكچرز گرفته است.

تقریبا نیم قرن از زمانی كه لری هارمون پیكچرز و هانا باربرا برای تولید سریال كارتونی اصلی «لورل و هاردی» با هم همكاری كردند می‌گذرد. پیر بلیش از كمپانی گومانت انیمیشن دیروز این خبر را رسما اعلام كرد. گومان مسئولیت سرمایه‌گذاری، تهیه و پخش ۷۸ اپیزود جدید از این سریال كه برای تماشاچیان پنج تا هشت ساله ساخته می‌شود را بر عهده دارد.

بلیش گفت: هانا باربرا در سال ۱۹۶۶، ۱۵۶ اپیزود از این انیمیشن را تولید كرد و طرفداران سراسر دنیا عاشق آن شدند. ما قصد داریم سریالی كاملا جدید با قیافه و طراحی نوینی را برای جهان به ارمغان بیاوریم.

كمپانی گومانت انیمیشن كه در سال ۲۰۱۳ كمپانی آلفانیم واقع در لس‌آنجلس را خرید، تهیه‌ و پخش‌كننده صنعت سرگرمی كودكان است و تا به حال بیش از ۳۰ سریال تلویزیونی كودكان و همچنین ۸۰۰ نیم اپیزود طراحی كرده كه در ۱۳۰ كشور دنیا از جمله ایالات متحده و ژاپن پخش شده‌اند. گومانت كمپین محصولات جانبی این سریال را نیز برای حمایت از آن تولید خواهد كرد.

كمپانی لری هارمون پیكچرز اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ حقوق رسمی «لورل و هاردی» را خریداری كرد. این كمپانی همچنین صاحب رسمی و پخش‌كننده «بوزوی دلقك» نیز هست.

مطالعه کنید:  تریلر انیمیشن The Nut Job

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 29 = 37

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.