اخبارانیمیشن ایران

انیمیشن «قصه‌های مجید» در انتظار بودجه

2.94Kviews
۰
(۰)

یک انیمیشن‌ساز کرمانی از ساخت انیمیشن «قصه‌های مجید» در صورت تصویب طرح و اختصاص بودجه به آن خبر داد.

محمد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: قصد دارم «قصه‌های مجید» هوشنگ مرادی کرمانی را در ۱۳ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای بسازم و از آنجا که برآورد بالایی دارد و بودجه زیادی را می‌طلبد، دوست دارم با همکاری صبا آن را بسازم.

وی افزود: در حال حاضر فقط با مدیران صداوسیمای کرمان برای ساخت این طرح صحبت کرده‌ام و قرار است اگر به تصویب برسد فیلمنامه‌ی آن توسط خانم مرضیه وزیری نوشته شود، دو سال پیش نیز درباره‌ی این طرح با خود آقای مرادی کرمانی صحبت کردم اما به خاطر نبودن بودجه این طرح فعلا متوقف است.

این انیمیشن‌ساز خاطرنشان کرد: اگر تا پایان سال سیمای استان‌ها این طرح را تصویب نکرد، با مرکز پویانمایی صبا صحبت خواهیم کرد.

او تاکید کرد: حتی از شخصیت مجید، اتود هم زده بودیم و یک دمو کار کردیم اما به خاطر نبود بودجه متوقف شد؛ ضمن اینکه تولید این ۱۳ قسمت چهار سال زمان می‌برد.

رضاپور همچنین یادآور شد: «قصه‌های مجید» را با تکنیک استاپ موشن (عروسکی) خواهیم ساخت و سعی می‌کنیم که به داستان اصلی خیلی وفادار باشیم، تغییرات خاصی نخواهد داشت و فقط ما قصه‌های بلند داستان اصلی را به قصه‌های کوتاه تبدیل می‌کنیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  معرفی ۲۷ اثر راه یافته به بخش پویانمایی جشنواره وحدت اسلامی

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.