اخبار

انیمیشن های مطرحی که پاییز امسال خواهید دید

4.85Kviews
۲٫۸
(۵)

لک‌لک‌ها، ترول ها، راه طولانی شمال و موآنا انیمیشن های مطرحی هستند که پاییز امسال اکران خواهند شد.

 

ترول ها

 Trolls

انیمیشن ترول ها ، داستان موجواتی بازیگوش به نام ترول را روایت می کند که در آن شاهزاده پاپی  و برنچ با شهامت بسیار در دنیایی بسیار دورتر از دنیای خودشان در حال ماجراجویی می باشند و این وضعیت می تواند قدرت واقعی آن ها را نشان دهد اما در آن جا برنچ،  توسط هیولای انسان نمایی به نام “تی السا” اسیر شده است و شاهزاده پاپی باید یک ماجراجویی جدیدی را برای آزاد کردن دوستش آغاز کند…

 

 

لک‌لک‌ها

Storks

اول از همه، صداپیشگان فیلم کسانی مثل اندی سمبرگ، جنیفر انیستون، کلسی گرامر، تای برل، کیگان مایکل کی و جوردن پیل هستند. داستان فیلم هم درباره‌ی لک‌لک‌هایی است که زمانی به تحویل دادن نوزادها عادت داشتند، اما امروزه برای یک شرکت غول اینترنتی در مایه‌های آمازون کار می‌کنند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که جونیور (اندی سمبرگ) به اشتباه ماشین تولید نوزاد را فعال می‌کند و با یک نوزاد دختر روبه‌رو می‌شود. حالا او قبل از اینکه رییس‌اش خبردار شود باید به طریقی از شر این نوزاد خلاص شود.

 

راه طولانی شمال 

Long Way North

این انیمیشن فرانسوی/دانمارکی برای اولین بار در جشنواره‌ی بین‌المللی انسی به نمایش درآمد و جایزه‌ی تماشاگران را دریافت کرد. در قرن نوزدهم اروپا، داستان درباره‌ی یک دختر روسی است که برای پیدا کردن پدربزرگش در قلب شمال سفری سرشار از ماجراجویی را آغاز می‌کند. این از آن انیمیشن‌های حال‌خوب‌کنی است که مثل به حرکت افتادن نقاشی‌های کودکانه می‌ماند و فقط برای این هم که شده نباید آن را از دست داد.

مطالعه کنید:  برای ترسناک شدن دانشگاه بروید

 

موآنا 

Moana

دختر جوانی که مهارت‌های بالایی در مسیریابی و سفر دارد قصد دارد جزیره‌ی اسرارآمیزی را پیدا کرده و خانواده‌اش را با کمک یک نیمه‌خدا نجات دهد. این خلاصه‌ی داستان انیمیشن جدید دیزنی است که قرار است پرنسس متفاوت و تازه‌ای را به کلکسیون پرنسس‌های این کمپانی اضافه کند و دیزنی بدجوری روی آن حساب باز کرده است. چون آنها بعد از انفجار دیوانه‌وار موفقیتِ «یخ‌زده» (Frozen) در گیشه‌های سرتاسر دنیا می‌دانند سرمایه‌گذاری دوباره‌ روی این چنین داستان‌ها می‌تواند چه سودی برایشان داشته باشد. دیزنی دو انیمیشن برای ۲۰۱۶ داشت. اولی «زوتوپیا» (Zootopia) بود که نه تنها در گیشه عالی بود، بلکه از نظر منتقدان یکی از بهترین انیمیشن‌های سال‌های اخیر نام گرفت. اکنون تمام نگاه‌ها به سمت ماجراجویی موآنا منعطف شده تا ببینیم فیلم که برخلاف «زوتوپیا»، غیرپیکسارتر به نظر می‌رسد، چگونه از آب درمی‌آید؛ فیلمی که در سرزمین‌های جنوب اقیانوسیه جریان دارد و  روایتگر اسطوره‌های مجموعه جزایرِ پُلی‌نزی است. ران کلمنتس و جان ماسکر به عنوان کارگردانان فیلم کسانی هستند که به خاطر ساختن کلاسیک‌هایی مثل «پری دریایی کوچولو» و «علاءالدین» نقش بزرگی در موفقیت دیزنی در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ بازی کردند. این در حالی است که «موآنا» اولین انیمیشن کاملا کامپیوتری آنها محسوب می‌شود. تازه، به نظر می‌رسد «موآنا» برای کسانی مثل من که «یخ‌زده» را زیاد دوست نداشتند، فیلمی باشد که ارزش انتظار کشیدن را دارد.

 

منابع: خانه انیمیشن، zoomg

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  ترکیب شخصیت کاراکتر های انیمیشن Inside Out

متوسط آرا ۲٫۸ / ۵٫ ۵

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 27 = 36

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.