اخبار

اولین مصاحبه های نامزدهای هشتاد و پنجمین اسکار

4.01Kviews
۰
(۰)

اسکار 85

از زمانی که نامزدهای اسکار اعلام شدند رسانه ها سعی کردند از طریق ایمیل و مصاحبه ی تلفنی واکنشها و نظرات نامزدهای خوش شانس را جمع آوری و منتشر کنند . اینها حرفهایی است که به دست ما رسیده است :

کریس باتلر نویسنهد و یکی از کارگردانان پارانورمن :

“من به خاطر شرکت در مراسم جایزه ی منتقدین در لوس آنجلس هستم و امروز در هتلم بودم که خبر را شنیدم. این افتخاری فوق العاده است. واقعاً این اتفاق یکبار توی زندگی هرکس می افتد (امیدوارم برای من اینطور نباشد!). همیشه به کاری که کرده ام افتخار میکنم و به نظرم هم منتقدین و هم تماشاچیان با فیلم ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

عشق به استاپ موشن دوباره به پا شده است. سه تا از ۵ انیمیشن نامزد امسال استاپ موشنند و این خود حرفهای زیادی برای گفتن دارد. به نظر می آید همه درک کرده اند چقدر زحمت پای ساخت یک استاپ موشن کشیده میشود.”

“به نظرم روزهای خوبی برای انیمیشن پیش رو داریم و از اینکه در این صنعت مشغولم واقعاً به خود می بالم. فقط فکرش را بکنید، ۲۱ انیمیشن امسال در زمینه ی اسکار شانس داشتند و همه هم باهم متفاوت بودند. در چند سال اخیر انیمیشنهای متفاوت با داستانها و نماهای متفاوتی دیده ایم. چه این انیمیشنها انیمیشنهای کامپیوتری پیکسار و دیزنی و دریم ورکز باشند و چه انیمیشنهای استاپ موشنی نظیر “آقای روباه شگفت انگیز”، “دزدان دریایی!” یا “فرانکنوینی” و یا حتی انیمیشنهای دو بعدی اروپایی نظیر “گربه ی خاخام”، “راز کلها”. همه ی این انیمیشنها نشان میدهند دوران طلایی انیمیشن فرا رسیده است.”

مطالعه کنید:  کوکو اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن را برد

برنامه برای مراسم اسکار : “هنوز راجع به این موضوع فکر نکرده ام. نمیخواستم قبلاً به این موضوع فکر کنم چون خیلی عصبی میشدم. حالا فکر کنم زمان مناسبی باشد که کت وشلوار رسمی ام را از کمد در آورم.”

جان کارز کارگردان مرد کاغذی :

“افتخار بزرگی است که انیمیشن مرد کاغذی نامزد اسکار شده است. قادر به تشکر کامل از تیمی که با عشق و کار دشوار باعث تحقق این پروژه ی رویایی شدند نیستم.”

ریچ مور کارگردان رالف خرابکار :

” اینکه ارزش عشق و زحمت چند ساله سر فیلم رالف خرابکار از طرف اعضای اسکار به چشم آمد بسیار ارزشمند است. از این بابت بسیار مفتخر و بسیار سپاسگذاریم. نمیتوانم صبر کنم. باید بروم از همه ی تیم تشکر کنم…اصلاً فکر نمیکردم این خبر را بشنوم. درست ساعت ۵ صبح بیدار شدم و تلویزیون را روی شبکه ی E! بردم. توی اتاق نشیمن بود که شنیدم تلویزیون نام من را برد و همانجا خشکم زد.”

پیتر لُرد کارگردان دزدان دریایی ، گروه ناجورها :

” شگفت انگیز است! در فیلم دزدان دریایی خواستیم فیلممان از نظر کمدی و لحن کمی متفاوت باشد و خارق العاده است که اعضای اسکار هم اینقدر زیبا پاسخ ما را دادند.”

تیم برتون کارگردان فرانکنوینی :

“فرانکنوینی برای من فیلمی فوق العاده شخصی است. فکر اینکه داستان فیلم را روزی تا حد یک فیلم سینمایی بپرورم سالها پس ذهنم بافی مانده بود. استاپ موشن بهترین انتخاب برای نوع کار بود. همیشه عاشق نحوه ی بیان احساسات و چند بعده بودن آن بوده ام. تیم من از هنرمندان، طراحان صحنه، عروسک سازان و اعضای پشت صحنه ی دیگری تشکیل میشد که همه فوق العاده هنرمند بودند. واقعاً از اینکه این انیمیشن نامزد اسکار شده است از اعضای اسکار ممنونم.”

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه «در زیر»

مارک اندروز کارگردان شجاع :

“واقعاً از اعلام نامزدی انیمیشنمان خوشحالیم. “شجاع” از اول کار ماجراجویانه شروع شد. کار را با تحقیق در سفرمان به اسکاتلند شروع کردیم. سفری که سرنوشت همه ی ما (اعضای تیم) را برای همیشه تغییر داد. همه ی ما در پیکسار از اعضای اسکار تشکر میکنیم.”

جف وایت مدیر جلوه های ویژه ی انتقام گیران :

“جلوه های ویژه کاری کاملاً گروهی است و مستلزم کار دقیق تعداد زیادی اعضای تیم است. واقعاً هیجانزده ام. خیلی خوب است که اینقدر فیلم خوب نامزد شده اند. سال خوبی برای جلوه های ویژه هم هست. احساس میکنم بسیار خوش شانسم. تیم ILM با جان و دل کار را آماده کردند.”

مینکیو لی کارگردان آدام و سگ :

“من و دوستانم شب را در خانه ی یکی از دوستان سپری کردیم. ساعت را روی ۵ صبح تنظیم کردیم و زیاد هم نخوابیدیم. جالب بود که خبر را در کنار اعضای گروه شنیدم. واقعاً دیوانه کننده است که برای انیمیشن کوتاهم کلی مصاحبه باید انجام دهم. تا به حال اینطور نشده بود. هنوز به خاطر کم خوابی دیشب گیجم!

به نظرم انیمیشن کوتاه ما از این جهت که دستی کشیده شده است و حسی متفاوت با دیگر فیلمهای معمولی آمریکایی دارد برای مردم جذابتر بوده است. انیمیشنهای کوتاه آمریکایی معمولاً ریتم تندی دارند و کمدی هستند. میخواستم کاری کنم که بیشتر بازی محور باشد و روی احوالات کاراکتر متمرکز شود. به نظرم به خاطر همین مردم جذب آن شدند. در کل بنظرم خیلی جالب است که امسال پروژه های مختلفی نامزد اسکار شده اند. در زمینه ی فیلمهای بلند به نظر سال ۲۰۱۱ تنوع بیشتری داشت اما بهر حال خارق العاده خواهد بود که در اسکار میتوانم تمام کارگردانها، بازیگران، فیلمبردارها و نویسندگان را ببینم.

مطالعه کنید:  هنر ساخت انیمیشن رالف خرابکار

من عاشق تماشای فیلمم. تمام نامزدهای امسال را دوست دارم و همه ی آنها را تحسین میکنم. برای همین روز مراسم کلی سوال دارم که باید از خیلی ها بپرسم!
همین الان مشغول کار روی پروژه ای از دان هال در دیزنی هستم و زمان زیادی هم روی ساخت یک سریال انیمیشن تلویزیونی میگذارم. این سریال نقطه ی مقابل “سیمسونها” و “خانواده دوست” است. در واقع تا به حال مشابه آن از تلویزیون پخش نشده است. همینطور روی نوشتن چند فیلمنامه کار میکنم و وقت زیادی را به تقویت داستان نویسیم اختصاص داده ام.”

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 73 = 82

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.