اخبارکلیپ

اپیک انیمیشن جدید بلواسکای

11.6Kviews
۳٫۹
(۷)

انیمیشن اپیک

هنرمندان با استعداد در استودیوهای بلواسکای (Blue Sky Animation) کاری را آماده کرده اند که بازهم انیمیشنی خارق العاده به نظر می آید.

بلواسکای استودیوز (اگر نمیدانید آنها چه کسانی هستند به عصر یخبندان، روباتها و ریو فکر کنید) شرکت انیمیشن سازنده ی “اپیک” (Epic) یا حماسه است که از آنچه از تریلر دیده میشود بنظر می رسد حماسه ای بپا کند.

داستان همان داستان خیر و شر است که در آن پسری دختری را ملاقات میکند. اما این داستان نیست که این انیمیشن را از بقیه ی انیمیشنها جدا میکند بلکه بی نظیر بودن خود انیمیشن است. پیکسار و دریم ورکز باید مراقب باشند ! این انیمیشن بسیار دلنشین به نظر می آید: جنگل استادانه انیمه شده و کاراکترهای درون جنگل مجموعه ای خارق العاده اند.

انیمیشن اپیک

“ما مردان برگی هستیم ، محافظان جنگل”. اولین تریلر اپیک (که زمانی به آن مردان برگی و حشره های شجاع خوب یا بطور خلاصه مردان برگی میگفتند) از آهنگ گروه راک اسنو پاترول و انیمیشنی زیبا ساخته شده است و حالا میتوانیم برداشت بهتری از این حماسه ی انیمیشن داشته باشیم. در واقع صحنه هایی در تریلر هست که نفس انسان را بند می آورد .

یک نوجوان به جنگلی عمیق برده میشود که در آنجا شاهد نبرد بین نیروهای خیر و شر است. او با گروه با لباسهای مندرس همراه میشود تا دنیای انها و در واقع دنیای ما را نجات دهد.

اپیک (حماسه) بر مبنای داستان کودکانه ی ویلیام جویس میباشد که در کتابی به نام مردان برگی آمده است. کارگردان فیلم کریس وج (کارگردان عصر یخبندان ۱ و روباتها برای Blue Sky Animations) میباشد. صداپیشگان: جاش هاچرسون (ناد)، آماندا سیفرید (مری کاترین)، بیونسه نولز، جانی ناکسویل، عزیز انصاری، جیسون سودیکیس، پیت بول، استیون تایلر و جودا فریدلندر. فاکس قرن بیستم توزیع اپیک را بصورت سه بعدی در ۲۴ می ۲۰۱۳ تابستان آینده به عهده دارد.

مطالعه کنید:  نامزدهای بهترین انیمیشن جوایز فیلم اروپا اعلام شدند

تریلر انیمیشن اپیک :

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۹ / ۵٫ ۷

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.