کلیپمقالات

اژدهای آرزو افتتاحیه را با ۷٫۱۵ میلیون دلار در چین آغاز کرد

2.68Kviews
۴٫۵
(۲۰)

انیمیشن ماجراجویانه جدید سونی پیکچرز، که برای نمایش در نت‌فلکیس آماده شده است، اولین انیمیشن سینمایی Base Animation چینی است که درباره دانشجویی از طبقه کارگری ست که همراه با یک اژدهای بدبین به دنبال دوست گمشده‌ی قدیمی هستند.

اژدهای آرزو، اولین انیمیشن سینمایی است که توسط China Base Animation ساخته شده و توانسته ۷٫۱۵ میلیون دلار در هفته آغازینش کسب کند.  این فیلم حاصل سرمایه گذاری مشترک سونی پیکچرز، اسپارکل رول مدیا، بیس مدیا، و تنسنت پیکچرز است و توانسته موفقیت خوبی را در سینماهای چین بدست آورد.

نویسندگی و کارگردانی این کار توسط کریس اپلهانس انجام شده و در لیست صداپیشگان آن نیز نام جکی‌چان به چشم می‌خورد. داستان این انیمیشن درباره دین، یک دانشجوی طبقه کارگری است که رویاهای بزرگ و جیب خالی دارد و با لانگ (با صداپیشگی جکی‌چان) اژدهای بدبین اما قدرتمندی آشنا می‌شود که می‌تواند آرزوها را برآورده کند. آنها با هم سفری را به شانگهای طی می‌کنند تا دوست کودکی گمشده دین، لینا را پید کنند. سفر آنها باعث میشود که به سمت بزرگترین سوالات زندگی کشیده شوند، چونکه هر زمان که بتوان هر آرزویی کرد، باید آموخت که چه چیز واقعا اهمیت دارد.

تهیه‌کنندگی این اثر را آرون وارنر، کریس برمبل؛ و جکی چان بر عهده گرفتند. صداپیشگان کار نیز جکی چان، جان چو، ناتاشا لیو بوردیزو، جیمی ونگ، کانتنس وو، ویل یون لی، جیمی او یانگ، آرون یوو، بابی‌لی، و رونی چینگ بر عهده دارند.

در سال۲۰۱۶، AWN با اپلهانس درباره فیلم جدیدش مصاحبه‌ای انجام داد، که در آن زمان درباره ساخت اولین انیمیشن سینمایی استودیو Base FX صحبت کرد. در سال ۲۰۱۸ جکی‌چان و کنستانس و برای صداپیشگی زبان انگلیسی کار در نظر گرفته شدند و سونی پیکچرز نیز پخش بین‌المللی کار را برعهده گرفت. SPA درباره حضورش همراه با فیلم در فستیوال ۲۰۱۹ انسی نیز خبر داد.

مطالعه کنید:  تیزر انیمیشن «بدنم را گم کردم» برنده اصلی جشنواره بین المللی انیمیشن انسی ۲۰۱۹

Base Animation، همراه با Base FX، بخشی از بیس مدیا هستند. آنها حتی پیش از ساخت این انیمیشن توانسته بودند در صنعت جلوه‌های ویژه پیشروی استودیوهای چین شوند. این کمپانی در شهرهای مختلف چین (پکن، ژیامن، ووکژی)، کوالالامپور مالزی، و لس‌آنجلس مستقر است. در ژانویه ۲۰۲۰، بیس مدیا شریک استراتژیک سوناک کالچر گروپ شد، که یک کنگره هنری در چین است.

منبع: awn

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۵ / ۵٫ ۲۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.