اخبار

ایده ای خلاقانه برای میز طراحی

3.41Kviews
۱
(۲)

یک هنرمند ژاپنی میزی با یک سینتیک جاسازی شده در آن طراحی کرده است که بسیار مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است.

 

سالهاست که هنرمندان طراح به دنبال راه حلی برای استفاده بهتر از میز طراحی خود هستند که بتوانند به راحتی از سینتیک یا تبلت های طراحی و همچنین کامپیوتر های شخصی خود و ابزار مورد استفاده خودشان استفاده کنند.

حدود یک دهه می شود که هنرمندان طرح های پیشنهادی خود را مطرح می کنند که برخی از آن ها هم جالب هستند. به عنوان مثال استفاده از میز طراحی سنتی در کنار سینتیک های طراحی که قابلیت چرخش را دارد.

 

ایده خوبی است اما اگر شما برای کار به دو مانیتور نیاز داشته باشید آن وقت این ایده تا حدودی ناقص است و به کار شما نمی آید. یک هنرمند ژاپنی میزی را طراحی کرده است که در آن می شود یک سینتیک را جاسازی کرد و این ایده خلاقانه او کمتر از ۴۰۰ دلار برای او آب خورده است. این طرح او که در فضای مجازی منتشر شده است، توانسته تا نگاه ها را معطوف خود کند و هنرمندان زیادی از این طرح او استقبال کرده اند.

 

 

شاید به نظر برخی این ایده ی او کامل نباشد اما نکته حائز اهمیت طراحی او این است که زمانی که شما نیاز به سینتیک خود نداشتید می توانید آن را در جای خود بگذارید و با یک کاور روی آن را بپوشانید تا دیگر مزاحم شما نباشد و بتوانید همانند میز های سنتی طراحی از میز خودتان استفاده کنید.

مطالعه کنید:  چگونه انیمیشن ها ما را غافلگیر می کنند؟

 

برخی دیگر از هنرمندان هم طرح های دیگری را برای استفاده از سینتیک در میز کار خود ارائه کرده اند که بسیار قابل تحسین و در نوع خود بی نظیر است. نمونه آن یک هنرمند ژاپنی است که کار مانگا انجام می دهد.


 

منبع: cartoonbrew

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

33 + = 39

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.