جشنواره پویانمایی

بازار انیمیشن جشنواره پویانمایی فرصتی برای ورود به بازار کار

5.93Kviews
۵
(۱)

احسان تسویه چیبازدید از بازار انیمیشن جشنواره پویانمایی، فرصتی مناسب برای انیمیشن سازان تازه کار و دانشجویان برای ورود به بازار کار محسوب می شود.

احسان تسویه چی ، مدیر شرکت پاسارگاد انیمیشن به خبرنگار خانه انیمیشن ایران، گفت: هدف اصلی ما از شرکت در بازار جشنواره پویانمایی، قرارگیری در جریان های روز انیمیشن کشور است.

وی ادامه داد : نحوه نمایش فیلم ها و نیز برپایی غرفه های بازار این جشنواره در مقایسه با دوسالانه قبل بسیار بهتر است.

به گفته تسویه چی، چرخ صنعت انیمیشن کشور به دست همین شرکت های شرکت کننده در بازار جشنواره به گردش در می آید بنابراین توجه بیشتر به برپایی هرچه شایسته تر غرفه ها می تواند در پیشرفت صنعت انیمیشن کشور مؤثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال محل برگزاری غرفه های بازار طوری تعیبه شده که بعد از اتمام نمایش فیلم، بازدیدکننده ها به راحتی می توانند از بازار انیمیشن دیدن کنند این در حالی است که در دوره قبل این امکان به راحتی فراهم نبود.

مدیر شرکت پاسارگاد انیمیشن گفت : در مقایسه با دوره های قبل ، اطلاع رسانی به شرکتهای انیمیشن سازی برای حضور در جشنواره بسیار به موقع صورت گرفت.

وی، تصریح کرد : از آنجا که بخشی از هزینه های برگزاری جشنواره از طریق برگزاری بازار و اجاره غرفه ها تامین می شود، حضور شرکتهای انیمیشن سازی در این بازار می تواند به هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک شایانی کند.

به گفته این انیمیشن ساز ، برپایی بازار انیمیشن در حاشیه جشنواره دو سالانه پویانمایی تأثیر بسزایی در آشنایی دانشجویان و افراد تازه کار با کسب و کار در زمینه انیمیشن خواهد داشت.

مطالعه کنید:  دو سالانه انیمیشن از موقعیت ویژه ای برخوردار است

وی یادآور شد : بسیاری از شرکتهای انیمیشن ساز شرکت کننده در این بازار، فرم همکاری را در پیشخوان غرفه قرار داده اند و به این ترتیب افراد بسیاری می توانند از طریق این جشنواره جذب بازار کار شوند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

66 + = 73

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.