جشنواره پویانمایی

بازار پویانمایی پاتوقی برای گردهمایی انیمیشن سازان

3.55Kviews
۰
(۰)

حمید مراوندیحمید مراوندی، مسئول بازرگانی هیوا استودیو به خانه انیمیشن ایران، گفت : بازار پویانمایی که در حاشیه هشتمین جشنواره دو سالانه پویانمایی برگزار می شود ، تنها نمایشگاه حرفه ای در حوزه انیمیشن کشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد : یکی از اهداف شرکت ما برای حضور در این بازار، جذب نیرو و تعامل با سایر همکاران در صنعت انیمیشن سازی است.

مراوندی، تاکید کرد : تهیه تیزرهای فرهنگی یکی از فعالیت های مهم ما محسوب می شود که امیدواریم با حضور در این بازار بتوانیم در خصوص همکاری با اصحاب رسانه های تصویری جهت تهیه تیزرهای تبلیغاتی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

مسئول بازرگانی هیوا استودیو ، یادآورشد : شرکت ما به دنبال ایجاد راهکارهایی است که بتواند سطح سواد بصری جامعه را افزایش دهیم چرا که آثاری که در کشور ما به نمایش گذاشته می شوند از سطح کیفی خوبی برخوردار نیستند.

وی، گفت : امیدواریم با ساخت آثار با کیفیت بتوانیم انتظارها را از نمایش آثار خوب انیمیشن برآورده کنیم.

مراوندی در ادامه اظهارات خود در خصوص بازار پویانمایی گفت : متاسفانه تبلیغات برای این بازار اصلاً وجود نداشته است، حتی در محل برگزاری این بازار که در کانون پرورش فکری است یک تابلوی راهنما نصب نشده است.

وی، خاطرنشان کرد : با وجود اینکه حداقل ۷۰ درصد شرکتهای انیمیشن ساز ایرانی معتبر در این بازار حضور دارند اما متاسفانه بازدید کننده ای وجود ندارد تا این شرکت ها بتوانند از حضور آنها بهره برداری کنند.

وی، تاکید کرد: می توان گفت بازار پویانمایی جشنواره دو سالانه در واقع فقط پاتوقی برای گردهمایی انیمیشن سازان است و از بهره اقتصادی برای آنها برخوردار نیست.

مطالعه کنید:  بازار پویانمایی عرصه رقابت سالم بین تولیدکنندگان

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

81 + = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.