اخبارانیمیشن ایران

بررسي راهكارهاي آموزش مجازي انيميشن

1.98Kviews
۰
(۰)

دپارتمان انيميشن معاونت فرهنگي و آموزش با موضوع «بررسي راهكارها و ويژگي هاي آموزش مجازي انيميشن» با حضور سعيد توكليان، دكتر محمد علي صفورا، روانبخش صادقي، مهندس حسين دادگر و سعيد پوراسماعيلي معاون فرهنگي و آموزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در اين جلسه در مورد ظرفيت ها، فرصت ها، قوت ها و امكانات آموزش مجازي، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در اين خصوص سعيد پوراسماعيلي درباره اهداف آموزشي كلان انجمن و ضرورت توجه به آموزش مجازي  براي رشته هاي مختلف فيلم سازي از جمله انيميشن با توجه به دامنه وسيع علاقه مندان و گستردگي و تعدد دفاتر در سراسر كشور گفتگو كرد.  
سپس  حسين دادگر كارشناس آموزش مجازي  در ابتداي مطالب خود به گسترده شدن اطلاعات و نفوذ وسايل ارتباط از راه دور در ميان طيف هاي مختلف جامعه اشاره كرد و گفت: تحت شرايط نوين، ابزارهاي آموزش و شيوه هاي ارائه مطالب آموزشي دچار تحول شده و اين تحول در جهتي است كه هر دانشجو يا هنرجويي بتواند در هر زمان و مكان خاص با امكانات ارتباطي خود مشغول يادگيري شود.
وي ادامه داد: با به وجود آمدن و گسترش اينترنت، پديده آموزش به شكل مجازي جدي تر دنبال شد و ابزارهاي متعددي  براي آموزش الكترونيك مطرح شد.
حسين دادگر با توجه به تجربيات خود در ايجاد شبكه هاي آموزش مجازي در دانشگاهها و مراكز مختلف، تاكيد كرد كه براي تحقق «
E- learning» يا آموزش مجازي به بسترسازي مناسب از جمله تخصيص بودجه معيار، تعريف سِروِر قدرتمند، پهناي باند مناسب جهت ارسال و دريافت تصوير و صدا و … نياز است.
در پايان جلسه و بعد از جمع بندي مطالب قرار بر اين شد تا طرح تفصيلي «آموزش مجازي» در قالب طرح تفصيلي تهيه شده و براي بررسي و تائيد به مدير عامل انجمن پيشنهاد شود.

مطالعه کنید:  نامزدهای جوایز VES اعلام شدند

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 64 = 72

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.