اخبارمقالات

برنامه Subd Recovery منتشر شد

4.27Kviews
۴
(۲)

Subd Recovery

ماریوس سیلاگی برنامه ی Subd Recovery را که ابزاری جدید برای بازیابی لولهای (levels) از دست رفته ی subdivision مربوط به مشهای از پیش تقسیم بندی شده است منتشر ساخت. این برنامه بصورت دقیق به بازیابی توپولوژی و ژئومتری می پردازد و در هین حال اطلاعات UV ها را هم حفظ مینماید.

برنامه قطعاً برای افرادی که مدلهای تقسیم بندی شده را خریداری کرده و یا بصورت انلاین دانلود نموده اند و شاهد این بوده اند که امکان ریگ روی انها وجود ندارد سودمند خواهد بود.

با وجود انکه سیلاگی بیشتر به عنوان برنامه نویس پلاگینهای ۳ds Max شهرت دارد برنامه ی Subd Recovery را به عنوان برنامه ای مستقل تولید کرده است. این برنامه در ویندوزهای اکس.پی و بالاتر امکان اجرا دارد و قیمت آن ۳۰ یورو (حدود ۴۰ دلار) میباشد. این برنامه امکان کار روی مدلهای با فرمت OBJ را دارد.

برخی از مزایای این برنامه :

• اگر یک مدل سه بعدی که بصورت آنلاین خریده اید تقسیم بندی شده باشد تقریباً غیر قابل استفاده خواهد بود و نخواهید توانست آنرا ویرایش نمایید یا ریگ را روی آن اعمال کنید اما با برنامه ی Subd Recovery میتوانید اولین سطح تقسیم بندی را بازیابی نمایید و تمام کارهایی را که قادر نبودید را روی آن انجام دهید.

• اگر در چرخه ی تولید در جاهایی نیاز به نقاطی دارید تا مدل را متلاشی کنید میتوانید تقسیم بندی ها را با Subd Recovery دوباره برگردانید.

• بدون توجه به برنامه ی سه بعدیتان میتوانید با استفاده از Subd Recovery به سرعت و آسانی لولهای ساب دیویژن را بازیابی نمایید.

مطالعه کنید:  معرفی نرم افزار Mari

جاهایی که میتوانید از Subd Recovery استفاده نمایید :

• زمانی که مدلی تقسیم بندی شده دارید و میخواهید آنرا به صورت تقسیم بندی نشده در آورید.

• زمانی که مدلی را که در برنامه ی سه بعدی متفاوتی تقسیم بندی شده در برنامه ی سه بعدی خودتان به رنگ روشن در می آورید.

ویدئو زیر را برای اطلاعات بیشتر راجع به Subd Recovery ببینید :

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 39 = 45

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.