اخبارمقالات

بهترین سایت ها برای خرید مدل های سه بُعدی

3.73Kviews
۴٫۵
(۲)

CG Trader

 

یکی از بزرگترین وب سایت ها برای خرید مدل های سه بُعدی که مدل های از کیفیت پایین تا بالا را برای حرفه ای ها در آن قرار داده شده است.

در این وب سایت بیش از ۴۰ هزار مدل low-poly در طبقه بندی های مختلف وجود دارد. امکان فیلتر کردن مدل ها بر طبق فرمت، تعداد پُلی، انیمیت شده، ریگ و غیره وجود دارد. شما همچنین در این وب سایت می توانید از مجموعه مدل های low-poly رایگان نیز استفاده کنید.

در این وب سایت علاوه بر مدل های low-poly هزاران مدل سه بُعدی high-quality حرفه ای نیز وجود دارد که با قیمت های متفاوت عرضه شده است.

https://www.cgtrader.com/

 

 

TurboSquid

 

توربو اسکوئید یک از شناخته شده ترین کتابخانه ی مدل های سه بعدی است.

https://www.turbosquid.com/

 

 

Adobe Stock

 

برای درک بهتر نحوه کارکرد چنین سرویسی، ابتدا باید با معنی تصاویر stock آشنا گردیم؛ در یک جمله، تصاویر stock همان عکس های آرشیوی هستند که می توانند از طریق گرافیست ها، ناشرین و سایرین مورد استفاده قرار گیرند و بیشتر اوقات کاربران حرفه ای به دلیل پایین تر بودن هزینه استفاده از چنین تصاویری، از عکاس برای ثبت تصاویر اختصاصی بهره نمی گیرند.

اکنون سرویس Stock آمده تا گرافیست ها صرفا با رجوع به یک مکان، بتوانند همه نیاز های خود را برطرف سازند.

استفاده از Stock نیازمند دانلود تصاویر بر روی کامپیوتر شخصیتان نیست؛ تصاویری که آنها را خریداری می کنید در یک «کتابخانه» ی مشترک در میان همه اپ های Adobe قابل استفاده هستند و گفته می شود که می توانید به راحتی و پیش از خرید هر تصویر، نمونه ای کم کیفیت تر از آن را امتحان کنید و در صورت رضایت به خرید نسخه ی اصلی اقدام ورزید.

مطالعه کنید:  فیلم‌های «بهرام عظیمی» و «امیر فیضی» در میان آثار دینی جشنواره پویانمایی تهران

کاربران قادر هستند هر تصویر را با قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت خریداری کرده و یا از دو طرح برای اشتراک استفاده نمایند. دریافت ۱۰ عکس در ماه با هزینه ی اشتراک ۴۹.۹۹ دلار و یا دریافت ۷۵۰ عکس در ماه با هزینه اشتراک ۱۹۹.۹۹ دلار. لازم به ذکر است که اگر پیشتر اشتراک Creative Cloud را خریداری کرده باشید، اکنون قادر هستید از برخی تخفیف ها استفاده کرده و به ازای هر ۱۰ تصویر در ماه، هزینه اشتراک ۲۹.۹۹ دلار را پرداخت نمایید. Adobe متصور است که قیمت های بالایش، می توانند به او کمک کنند تا زودتر به اوج برسد.

https://stock.adobe.com/uk/3d-assets

 

 

Digimation

 

دسترسی به بیش از ۱۶ هزار مدل سه بُعدی یکی از ویژگی های این سایت است.

۱۲۰۰ مدل فول تکسچر شده ی high-resolution در فرمت ۳DS به همراه Model Bank Library یکی از آفر های این سایت است.

https://digimation.com/the-archive/

 

۳docean

 

۳DOcean یکی دیگر از سایت های زیر مجموعه Envato Market است. ۳DOcean وب سایتی است جهت فروش بهترین فایل ها برای ساخت گرافیک بازی های کامپیوتری، انیمیشن ها و پروژه های ۳D با مدل ها، بافت ها، مش ها، پلاگین ها و موارد دیگر که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. با بیش از ۵۰،۰۰۰ طرح های خلاقانه که تمام ویژگی هایی را که برای پروژه های خود نیاز دارید، با خرید از این سایت می توانید تامین کنید.

همه ی محصولات قرار گرفته بر روی وب سایت ۳DOcean ، مورد بررسی قرار می گیرند تا اطمینان یابند که استانداردهای طراحی با کیفیت بالا و استانداردهای فنی مطابقت دارند. از بین تمامی محصولات شما همیشه چیزی را که چشم شما را جذب می کند پیدا می کنید.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه قانون مورفی

انواع مدل های سه بعدی از مش های مربوط به لباس و حیوانات، بافت ها، مواد، پلاگین ها … و هر نوع فایل های ۳D که شما نیاز دارید، با تعداد زیاد در وب سایت ۳DOcean یافت می شود. تعداد بالای محصولات این نگرانی را برای کاربران به وجود می آورد که آیا می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند؟ به شما پیشنهاد می کنیم که کتابخانه سایت را مرور کنید، بررسی های موردی که توسط سایر کاربران انجام شده است را بررسی نمائید و نگاهی به نمونه کارهای نویسندگان داشته باشید. از این طریق می توانید به محصول مورد نظر خود آسان تر دسترسی پیدا کنید.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد وب سایت ۳DOcean ، معرفی هنرمندان برجسته ۳D آن هم به صورت هر هفته می باشد. نمونه کارهای عالی، که توسط کاربران محبوب شده اند، با کیفیت بالا مشخص شده و نمایش داده می شوند.

https://3docean.net/category/all

 

 

Gelato VFX

 

یک فروشگاه جدید عرضه اسکن ها ی سه بُعدی

http://www.gelato-vfx.com/

 

منبع: digitalartsonline

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

34 + = 40

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.