اخبارکلیپ

تریلر جدیدی از انیمیشن «لاک پشت قرمز» منتشر شد

2.12Kviews
۵
(۱)

این انیمیشن فرانسوی-ژاپنی که تولید مشترک بین وایلد بانچ و استودیو جیبلی است، زمستان امسال بر روی پرده سینماها خواهد بود.


انیماتور هلندی به نام مایکل دودوک (Michaël Dudok) خالق اثر هنری « Father and Daughter » برنده جایزه اسکار و همچنین نامزد جایزه اسکار از انیمیشن «The  Monk and the Fish » کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و همراه با انیماتور افسانه ای ژاپن به نام ایسائو تاکاهاتا (Isao Takahata) از استودیو جیبلی و Olivier Père تهیه کنندگی را بر عهده دارد.


داستان انیمیشن لاک پشت قرمز در مورد زندگی فردی می‌باشد که پس از اینکه کشتی‌اش غرق می‌شود در یک جزیره گرمسیری دور افتاده و متروکه‌ی پر از لاک پشت، خرچنگ ها و پرندگان گرفتار می‌شود و به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن جزیره می‌باشد.

دودوک دِ ویت (Dudok de Wit) کارگردان این اثر گفته که امیدوار است که فیلم “یک احترام عمیق برای طبیعت، از جمله انتقال احساس آرامش و ترس در عظمت زندگی انسان را نشان دهد

این کارگردان به عنوان اولین همکاری مشترک بین المللی، استودیو جیبلی می‌باشد.

این تم ها از محیط زیست، که اغلب در هسته فیلم های استودیو گیبلی / جیبلی (Studio Ghibli) گنجانده شده و انتظار می‌رود یکی از تاثیر گذارترین فیلم های سال ۲۰۱۶ در جهان شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

مطالعه کنید:  کتاب های انیمیشن منتشر شده به زبان فارسی (قسمت چهارم)

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

57 + = 59

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.