اخبار

تغییر زمان نمایش عمومی ۳ فیلم والت دیزنی

5.05Kviews
۰
(۰)

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد زمان نمایش عمومی چند محصول جدید خود را تغییر داده است. این فیلم‌ها با همکاری شرکت کامپیوتری پیکسار تهیه می‌شوند.

مسئولان این کمپانی گفته‌اند تغییر زمان نمایش عمومی این فیلم‌ها با این هدف صورت گرفته که زمان بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

به گفته مسئولان کمپانی والت دیزنی با تغییر زمان نمایش عمومی این سه فیلم، تماشاگران وقت و فرصت بهتر و بیشتری برای تماشای آن‌ها پیدا خواهند کرد.

سه فیلمی که کمپانی والت دیزنی دست به تغییر زمان نمایش عمومی آن ها زده است عبارتند از «مالفیشنت»، «دایناسور خوب» و «پیدا کردن دوری».

درام ماجراجویانه «مالفیشنت» که قرار بود دوم ژولای ۲۰۱۴ اکران عمومی شود، کمی زودتر از آن یعنی سی‌ام ماه مه ۲۰۱۴ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

این فیلم به نوعی دنباله‌ای بر انیمیشن کلاسیک کمپانی والت دیزنی«زیبای خفته» است و قصه زندگی جادوگر بد طینت این فیلم مالفیشنت را (با بازی آنجلینا جولی) تعریف می‌کند.

تنها رقیب این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا در این تاریخ، کمدی خانوادگی و وسترن ست مک فارلین به نام «یک میلیون راه برای مردن در غرب» است.

انیمیشن کامپیوتری «دایناسور خوب» هم از ۲۳ ماه ۲۰۱۴ به ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ منتقل شده است. گفته می‌شود برکناری مدیر شرکت کامپیوتری پیکسار باب پترسن در ماه قبل، در تصمیم‌گیری برای تغییر زمان اکران عمومی این انیمیشن بی‌تاثیر نبوده است.

«دایناسور خوب» هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد و پترسن یکی از دو کارگردان آن است. اما هنوز کارگردان جانشین باب پترسن پیدا و انتخاب نشده است.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه «مگس یک دقیقه ای»

قصه فیلم در دورانی اتفاق می‌افتد که دیگر هیچ دایناسوری زنده نیست و یک پسر بچه موفق به کشف یک بچه دایناسور در اتاق منزل خود می‌شود.

«پیدا کردن دوری» که دنباله‌ای بر انیمیشن معروف و پر فروش «پیدا کردن نیمو» است نیز از ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ به ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ نقل مکان کرده است.

این فیلم با قسمت سوم انیمیشن کامپیوتری «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید» در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و ‌کانادا رقابت خواهد کرد.

برخی از تحلیل گران سینمایی تغییر زمان اکران عمومی چند فیلم مهم کمپانی والت دیزنی را، به مشکلات داخلی آن ربط می دهند و می گویند به همین دلیل این فیلم ها دیرتر از زمان تعیین شده آماده نمایش عمومی می شوند.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 8 = 17

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.