اخبارانیمیشن ایران

حضور انیمیشن فهرست مقدس در بازار فیلم کن

2.43Kviews
۰
(۰)

انیمیشن فهرست مقدس، در کنار سه فیلم برتر جشنواره فیلم فجر، به بازار فیلم کن راه یافت.


به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن، انیمیشن فهرست مقدس به کارگردانی محمدامین همدانی، تنها انیمیشن از ایران است که به عنوان نماینده ای از ایران به بازار کن راه یافت و در ۱۵ می (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در این بازار بزرگ بین المللی اکران میشود.

فهرست مقدس که جوایز ققنوس و آینه را در سال گذشته بدست آورد و همچنین به عنوان بهترین انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد، اکنون با حضور خود در بازار فیلم کن، جایگاه خود را تثبیت کرد.

با توجه به اینکه پیام «فهرست مقدس» یک پیام بین‌المللی است، از ابتدا برنامه‌ریزی‌هایی برای پخش این فیلم در سطح جهانی صورت گرفته بود و البته استقبال ویژه مردم در جشنواره فیلم فجر، حضور ده دوبلور از بهترین و به نام ترین دوبلورهای کشور، استفاده از تکنیک های نوین که تا به حال در سینمای ایران دیده نشده، نیز میتواند از دلایل حضور این انیمیشن در بازار کن باشد.

به گفته ی کارگردان این انیمیشن قرار است به زودی بعضی خبرهای جشنواره ای و اکران های بین المللی فهرست مقدس در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

مذاکرات درباره این فیلم از مدتی پیش آغاز گردیده و دیدار و مذاکرات نهایی با شرکت های پخش منطقه ای و همچنین توزیع کنندگان ملی برخی کشورها در شهر کن صورت خواهد پذیرفت.

بر اساس برنامه راهبردی توزیع، جهت پخش اول، حضور در جشنواره های معتبر بین المللی و بازارهای تراز اول جهان برای سال اول توزیع هدف‌گذاری شده است و پس از آن حضور در جشنواره ها و بازارهای منطقه ای و ملی برخی کشورهای هدف برنامه ریزی گردیده است.

مطالعه کنید:  گالری پوسترهای انیمیشن «خانواده بادوم زمینی ها»


 گفتنی است بازار فیلم کن به عنوان نهاد مبادله آثار سینمایی همزمان با جشنواره فیلم کن از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت افتتاح شده است و به مدت ۱۱ روز در شهر کن کشور فرانسه ادامه خواهد داشت و فیلم هایی که از موسسه هنری اوج در کنار انیمیشن فهرست مقدس به فروش میرسند فیلم های سینمایی بادیگارد ، ایستاده درغبار و هیهات است.

لازم به ذکر است انیمیشن فهرست مقدس با نام بین المللی خود «The Return» در این بازار بزرگ بین المللی حضور دارد.

عوامل این فیلم به شرح زیر است: تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: وحید چالاک، مصطفی شاهمردانی و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمد امین همدانی، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 62 = 69

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.