اخبارانیمیشن ایران

حضور” من، همسرم و گاومون ” بعد از ” من، شاه و بابام ” در جشنواره

4.16Kviews
۰
(۰)

من و همسرم و گاومون

آزاده معزی، لیسانس گرافیک دانشگاه سوره است، ساخت انیمیشن را در موسسه فرهنگی حور آغاز کرده است، و به مدت ۶ سال با این موسسه به عنوان انیماتور، طراح کاراکتر، طراح استوری بورد و … همکاری داشته است، ازآن به بعد به صورت مستقل کار کرده است،« من، همسرم و گاومون » دومین اثر این انیماتور است، انیمیشن قبلی این هنرمند من، شاه و بابام نام دارد.

وی، در حال حاضر با انیمیشن کوتاه « من، همسرم و گاومون»، در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، حاضر شده است.

آن چه می خوانید، گفتگو با اوست که انیمیشن هفت دقیقه و ۱۰ ثانیه ای تازه خود را در این جشنواره شرکت داده است. آزاده معزی کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین و طراحی پویانمایی «من، همسرم و گاومون» را شخصا بر عهده داشته و مهرداد نبئی، گلپایگانی و دهستانی، به ترتیب موسیقی، مشاوره و مشاوره هنری این انیمیشن کوتاه را بر عهده داشته اند.

آزاده معزی

خانم مغزی مختصری از کارتان را برای ما بگویید؟

این انیمیشن را به سفارش جشنواره مقاومت ساخته ام، زیرا جشنواره می خواست نمونه کارهایی را درباره مقاومت آماده کند. در نتیجه من نیز این انیمیشن را ساختم و برای جشنواره فیلم کوتاه و جشنواره فیلم-های کودکان و نوجوانان اصفهان و هفت جشنواره خارجی فرستادم.

ازچه تکنیکی برای ساخت آن استفاده کردید؟

من کار را به صورت تلفیقی انجام دادم، یعنی اگر شما کار را ببینیید به نظر می رسد که کار دستی و فریم به فریم انجام شده است. در صورتی که فریم به فریم و کامپیوتری انجام شده است.

مطالعه کنید:  مراحل تولید و پشت صحنه استاپ موشن «ژست»

سطح کیفی کارهای جشنواره چگونه بوده است؟

به نظر من کارهای ایرانی خیلی پیشرفت کرده اند، طوری که نسبت به گذشته واقعا کارهای خوبی را در جشنواره می بینییم و این بسیار امیدوار کننده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

50 + = 51

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.