اخبار

«داستان اسباب‌بازی ۴» سال ۲۰۱۷ روی پرده می‌رود

3.04Kviews
۰
(۰)

وودی، باز لایتر و دیگر شخصیت‌های سری فیلم‌های «داستان اسباب‌بازی» تولید پیکسار و دیزنی برای چهارمین بار در یک فیلم انیمیشن همراه می‌شوند.

 

 هنرآنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: باب ایگر رئیس شرکت والت دیزنی پنجشنبه شب اعلام کرد جان لسه‌تر “داستان اسباب‌بازی ۴” را کارگردانی خواهد کرد و این فیلم ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ روی پرده می‌رود.

دیزنی می‌گوید چهارمین فیلم “داستان اسباب‌بازی” آغازگر یک فصل جدید در زندگی وودی، باز لایتر و دیگر اعضای گروه “داستان اسباب‌بازی” است. این مجموعه با لسته‌تر، اندرو استنتن، پیت داکتر و لی آنکریچ شکل گرفت و آن‌ها جزو عوامل اصلی هر سه فیلم قبلی بودند.

لسه‌تر در بیانیه‌ای گفت: ما این شخصیت‌ها را خیلی دوست داریم. آن‌ها مانند خانواده ما هستند. نمی‌خواهیم هیچ‌کاری با آن‌ها انجام بدهیم، مگر در حد کاری باشد که قبلا انجام شده است یا از آن بهتر باشد. “داستان اسباب‌بازی ۳” داستان وودی، باز و اندی را آن‌قدر خوب به پایان رساند که برای مدت‌ها حتی حاضر نبودیم درباره یک “داستان اسباب‌بازی” دیگر صحبت کنیم، اما وقتی اندرو، پیت،لی و من یک ایده جدید به ذهنمان رسید، دیگر نتوانستم به آن فکر نکنم. آن‌قدر برایم هیجان‌انگیز بود که می‌دانستم باید این فیلم را بسازیم و خودم آن را کارگرانی کنم.

رشیدا جونز و ویل مکورمک به عنوان فیلمنامه‌نویس به گروه اضافه شده‌اند.

لسه‌تر در ۱۹۹۵ اولین “داستان اسباب‌بازی” را کارگردانی کرد و در ۱۹۹۹ فیلم دوم این مجموعه را نیز ساخت. او “زندگی یک حشره” را هم کارگردانی کرد و در حال حاضر رئیس بخش خلاقیت و ایده‌پردازی والت دیزنی و پیکسار انیمیشن استودیوز است. او که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد، نظارت بر تمام پروژه‌های پیکسار و دیزنی را به عهده دارد.

مطالعه کنید:  نرم افزار MARI برای Mac منتشر خواهد شد

سه‌گانه “داستان اسباب‌بازی” در دنیا ۱٫۹۴ میلیارد دلار فروخت. “داستان اسباب‌بازی ۳” به کارگردانی لی آنکریچ ژوئن ۲۰۱۰ روی پرده رفت و با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه شد. این فیلم دو جایزه اسکار هم دریافت کرد. “داستان اسباب‌بازی ۳” پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما بود تا اینکه “یخ‌زده” مارس ۲۰۱۴ این عنوان را از آن گرفت.

“قهرمان بزرگ ۶” (۷ نوامبر)، “Inside Out” که ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ روی پرده می‌رود و “دایناسور خوب” (۲۵ نوامبر ۲۰۱۵) از پروژه‌های انیمیشن آتی دیزنی هستند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.