اخبار

«دایناسور خوب» بدون کارگردان شد

3.43Kviews
۰
(۰)

شرکت کامپیوتری پیکسار اخراج باب پترسن از پروژه انیمیشنی «دایناسور خوب» را تأیید کرد. چند روز قبل کمپانی والت دیزنی خبر اخراج این فیلم‌ساز را اعلام کرده بود.

کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار تهیه‌کنندگان این انیمیشن کامپیوتری هستند که حال و هوایی کمدی و ماجراجویانه دارد.

بحث اخراج باب پترسن از امر کارگردانی «دایناسور خوب» در حالی بازتاب وسیعی در رسانه‌های گروهی داشته که قرار است این انیمیشن برای ۳۰ ماه مه ۲۰۱۴ به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی برود.

مسئولان کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار علت اخراج پترسن از این پروژه را بی‌توجهی به کار و فقدان خلاقیت عنوان کرده‌اند.

به گفته یکی از مدیران کمپانی والت دیزنی: «همه کارگردانان خودشان را عمیقا درگیر فیلم‌هایی می‌کنند که در حال کار بر روی آن‌ها هستند. بعضی وقت‌ها تهیه‌کنندگان طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و بعضی وقت‌ها فیلم‌سازان. اما باب پترسن در رابطه با «دایناسور خوب» به گونه‌ای رفتار می‌کرد که انگار به مهمانی یا پیک نیک آمده است

 به نوشته سایت اینترنتی موویز، منابع نزدیک به تهیه‌کنندگان فیلم می‌گویند آن‌ها و پترسن بر سر نوع چگونگی تعریف قصه این انیمیشن کامپیوتری هم با یکدیگر اختلاف نظر داشته‌اند.

باب پترسن چند سال است که با انیمیشن‌های کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار همکاری دارد و «دایناسور خوب» اولین کار او به عنوان یک فیلم‌ساز به حساب می‌آید.

در حال حاضر، تهیه‌کنندگان این انیمیشن کامپیوتری به دنبال فیلم‌سازی هستند که کار کارگردانی ادامه فیلم را به عهده بگیرد. در این رابطه نام‌هایی مثل جان لستر (داستان اسباب بازی) لی اونکریج (داستان اسباب‌ بازی ۳) و مارک اندروز (شجاع) شنیده می‌شود.

مطالعه کنید:  تیزر انیمیشن ماه پیشونی کاری از: احسان مرادیان - محمد جهانی

قصه «دایناسور خوب» در دنیایی اتفاق می‌افتد که دایناسورها در آن حیات و زندگی ندارند و تنها دایناسور بازمانده،با یک پسر نوجوان دوست می‌شود.

لوکاس نف، جان لگوئیزمو، فرانسیس مکدورماند، بیل هیدر و نیل پاتریک هریس صدا پیشه‌های اصلی این کمدی ماجراجویانه هستند.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

16 + = 26

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.