اخبار

«دیزنی» فیلم جدید اسپیلبرگ را می‌سازد

1.88Kviews
۰
(۰)

استیون اسپیلبرگ که روزهای به شدت شلوغی را سپری می کند این روزها در حال آماده سازی مقدمات فیلم جدیدش اشت.

به گزارش تسنیم، استیون اسپیلبرگ کارگردان سرشناس آمریکایی پس از ساخت فیلم «پل جاسوس ها» با بازی تام هنکس که امسال قرار است اکران شود، سراغ یک کار کودک خواهد رفت که پیش از این هم اعلام شده بود. فیلمبرداری این فیلم که اقتباسی از رمان «غول بزرگ دوست داشتنی» نوشته رولد دال است در همین ماه و در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. کمپانی دیزنی به تازگی رسما اعلام کرده که به همراه دریم ورکس سرمایه گذاری و ساخت مشترک فیلم را بر عهده گرفته است.
خبر دیگر در مورد «غول بزرگ دوست داشتنی» این که جرمین کلمنت بازیگر سرشناس هالیوودی هم به آن پیوسته است. این فیلم داستانه یک غول صلح طلب است که با دختربچه انسانی دوست می شود. آنها تصمیم می گیرند تا با کمک هم جلوی خشونت غول های نه چندان صلح طلب را بگیرند.
این نخستین فیلمی است که استیون اسپیلبرگ به خاطرش، در قامت کارگردان با کمپانی دیزنی همکاری می کند. «غول بزرگ دوست داشتنی» قرار است روز اول جولای ۲۰۱۶ اکران شود.
رولد دال نویسنده سرشناس ادبیات کودک نوروژ است که آثاری چون «ماتیلدا»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی» و «چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای» را در کارنامه اش دارد. پیش از این تیم برتون از رمان «چارلی و کارخانه شکلات سازی» وی اقتباسی سینمایی انجام داده بود که در آن جانی دپ نقش ویلی وونکا را بازی می کرد

مطالعه کنید:  ساخت یک شامپانزه ی دیجیتالی در Softimage

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

+ 63 = 66

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.