اخبارانیمیشن ایران

رضایت نسبی تماشاگران از انیمیشن «کله آهنی»

2.89Kviews
۰
(۰)

چهارمین انیمیشن راه یافته به جشنواره فیلم فجر با نام «کله آهنی» امروز در کاخ مردمی جشنواره اکران شد.

 

به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن،امروز چهارمین انیمیشن راه یافته به جشنواره فیلم فجر به نام «کله آهنی» به کارگردانی غلامرضا ملا احمدی در سالن سینمایی پردیس ملت به نمایش گذاشته شد.

با توجه به اینکه تمام بلیت های این انیمیشن از قبل واگذار شده بود و جلوی درب پردیس سینمایی ملت خبری از بلیت مهربانی و یا بلیت گیشه نبود،پیش بینی میشد که فیلم با استقبال خوبی مواجه شود اما در زمان اکران فیلم بیش از نیمی از صندلی های سالن خالی بود.

آنچه از صندوق «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» برآورد میشود این است که انیمیشن کله آهنی توانسته است رضایت نسبی تماشاگران خود را بدست آورد.

داستان «کله آهنی» در رابطه با لاکپشتی به نام لاکی است که سرغیرعادی و بزرگش باعث جدایی بین او و همنوعانش شده است. وی سعی دارد با کمک تکنولوژی به مشکل خودغلبه کند. اما دراین بین طمع مارمولک پیری به نام دکتر مولو کنجکاوی لاکی، حیوانات را درگیر جنگی غریب الوقوع با تکنولوژی و ربات‌های غول پیکرمیکند.
عوامل انیمیشن
 “کله آهنی”عبارتند از: کارگردان: غلامرضا ملااحمدی، تهیه کننده: عرفانلولاکی، مدیردوبلاژ: استادخسروخسروشاهی، موسیقی و صداگذاری: جواد غلام رضایی، تصحیح رنگ: مجید وفایی


این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  مجموعه انیمیشن های کوتاه WALL-E

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.