آموزشاخبارمقالات

ساخت یک شامپانزه ی دیجیتالی در Softimage

5.51Kviews
۰
(۰)

شامپانزه تمام دیجیتالی

به تازگی استودیو Mill یک شامپانزه تمام دیجیتالی و شگفت آوری را برای استفاده در یک آگهی تبلیغاتی، برای سازمان حمایت از حقوق حیوانات (PETA) خلق کرده است. این کار برای اعتراض به استفاده از شامپانزه های واقعی در فیلم های سینمایی و تبلیغاتی انجام شده است.

در این فیلم شامپانزه ای به ظاهر واقعی را می بینید که اسلحه را در زیر گلوی خود قرار می دهد و ماشه را فشار می دهد، در این لحظه فیلم کات می شود و با این نوشته مواجه می شویم “از شامپانزه های واقعی در این آگهی تبلیغاتی استفاده نشده است”

ساخته شده در Softimage

دو ویدیو از نحوه ی ساخت این آگهی تبلیغاتی منتشر شده است.( شایان ذکر است که فیلم ها به زبان انگلیسی می باشد)

در ویدیو اول برخی از کارهای ۳D، از جمله شبیه سازی پوست و ماهیچه، تغییر شکل مو و جریان خون مجازی را مشاهد می کنید. تمام مراحل در بخش ICE نرم افزار Softimage انجام شده است. ICE بخشی قدرتمند از نرم افزار Softimage است، که برای ساخت Dynamic Effects، شبیه سازی جمعیت، Character Rig و Procedural Models استفاده می شود.

بر اساس صدای نریشن فیلم “استفاده از تکنولوژی جدید راهی برای حفاظت از شامپانزه های واقعی است و امیدواریم Hollywood و Madison Avenue با این کار موافقت کنند”

ویدیو دوم  به بررسی سایر جنبه های فنی می پردازد. شامل رفرنسهای فیلمبرداری ، که برای آن از یک بازیگر انسان استفاده شده است.

مطالعه کنید:  پوستر جدید کارتون «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید 2»

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.