اخبارکلیپ

سریال انیمیشن خانواده کرودها در راه است

2.55Kviews
۰
(۰)

دریم ورکز با انتشار تریلری خبر از پخش این سریال دو بعدی به نام Dawn of the Croods از ماه میلادی جاری را داد.


این سریال دو بعدی در ونکوور کانادا و در Bardel Entertainment و به سفارش Netflix در حال تولید است. تهیه کننده این انیمیشن Brendan Hay است که در کارنامه کاری خود دو انیمیشن مطرح «خانواده سیمپسون ها» و «مرغ ربات» را دارد.

این انیمیشن به ماجراهای خانواده کرودها که یک خانواده از انسان های نخستین هستند می پردازد. این انیمیشن قرار است ۳ دی ماه امسال منتشر شود.

این انیمشن دو بعدی دنباله انیمیشن موفق خانواده کرودها حواهد بود که در سال ۲۰۱۳ و به کارگردانی Kirk DeMicco  و  Chris Sandersاکران شد. این انیمیشن دو بعدی هم به مجموعه آثار Netflix همچون Turbo F.A.S.T., Dragons: Race to the Edge, Adventures of Puss in Boots و The New Mr. Peabody & Sherman Show ملحق خواهد شد. در این انیمشن مسائل امروزی مورد توجه قرار میگیرد ازجمله: تاسیس مدرسه، مصرف شکر که باعث بیش فعالی میشود، گرداندن چشم ها و …. که برای اولین بار در تاریخ اتفاق می افتد.

خلاصه داستان:

Eep, Grug, Thunk, Ugga, Sandy  و  Granدر این کمدی جدید کاراکترهای اصلی هستند. در این سریال علایق هر یک از اعضای این خانواده به تصویر کشیده میشود. همچون پیدا کردن دوست، کشف موجودات جدید، نام نویسی برای اولین بار در تاریخ در جاهایی مثل مدرسه، کمپ های کوچک، سکسکه و انتخابات که همه ی این ها توسط خانواده کرودها کشف می شود.

مطالعه کنید:  55 درس جدید از مدرسه جلوه های ویژه جنومون

تریلر این انیمشن را میتوانید در ویدیوی زیر مشاهد کنید:

 

از صداپیشگان اصلی انیمیشن خانواده کرودها همچون نیکلاس کیج و اما استون دیگر خبری نیست و به جای آنها بازیگرانی همچون Dan Milano, Cree Summer  و  Stephanie Lemelinبه ایفای نقش می پردازند.

منبع: AWN

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 17 = 20

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.