اخبارانیمیشن ایران

سریال پویانمایی «OK» هفته آخر اسفند رونمایی می شود

2.63Kviews
۰
(۰)

اسدالله دیانتی مدیر مرکز انیمیشن «رضوان» از فعالیت های اخیر این مرکز خبر داد و اظهار داشت: سریال پویانمایی «OK» را در دست ساخت داریم که در تاریخ ۲۵ اسفند در حضور سردار نقدی و میهمانان اختتامیه جشنواره «ره آورد سرزمین های نور» رونمایی خواهد شد. قسمت سوم این سریال به چالش های داعش برای اوباما و جان کری و جایزه باروت خیس می پردازد.

دیانتی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: لازم به ذکر است که قسمت اول و دوم این سریال توسط مرکز هنرهای «رقومی» کرمان با عنوان تجاری «فراسوی ابعاد» تولید شده بود که از قسمت سوم به بعد در مرکز «رضوان» مسیر تولید را ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز انیمیشن رضوان با عنوان تجاری نقره، شعبه شماره یک مرکز هنرهای رقومی بسیج است که با حمایت های مادی و معنوی سازمان بسیج مدتی است با بهره مندی از جوانانی متعهد و متخصص در عرصه تولید انیمیشن شروع به فعالیت نموده است. طی این مدت پروژه های متعددی در این مرکز تولید و یا در مسیر خط تولید قرار گرفته است.

مدیر مرکز انیمیشن رضوان گفت: سریال «بختک» با محوریت آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای و در قالب یک داستان طنز و بسیار جذاب، تولید شده که در حال حاضر شش قسمت از آن آماده عرضه می باشد. این سریال به سفارش معاونت فرهنگی سازمان بسیج در اولین نمایش خود در جشنواره عمار توانست ضمن استقبال گسترده از سوی مخاطبان اکران های مردمی، فانوس بخش انیمیشن جشنواره را به خود اختصاص دهد.

مطالعه کنید:  تریلر انیمیشن کوتاه آقای گوزن

وی در ادامه از ساخت انیمیشنی سینمایی نیز خبر داد و گفت: با توجه به تاریخ هشتصد ساله اسلام در آندلس، با دستور ویژه سردار نقدی بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت مسلمانان از واقعه ی آندلس، گروه تحقیق و پژوهش مرکز رضوان با مدیریت دکتر اعلمی و جمعی از دانشجویان، پژوهشی جامع را در این خصوص انجام دادند که منجر به جمع آوری یک دایرةالمعارف  عظیم از تاریخ ۸۰۰ ساله اسلام در آندلس شده است.

دیانتی در ادامه این بحث افزود: گروه محتوایی این مرکز از میان ده ها سوژه داستانی به دست آمده از این تحقیقات داستان فصل سقوط اسلام در آندلس را در دستور کار فیلمنامه نویسان این مرکز قرار داده و هم اکنون فیلمنامه سینمائی «آندلس» با نویسندگی حمید حسین زاده در مسیر تولید و مرحله پیش تولید قرار گرفته است.

وی در ادامه عوامل فعال در مرکز انیمیشن رضوان را برای ساخت این آثار معرفی کرد و گفت: مجید اعلمی به عنوان مدیر بازرگانی و بخش پژوهش، ایمان خانچی در مقام کارگردان فنی، نوروز عباسی کارگردان هنری، سپهر جعفری به عنوان سوپروایزر، حمیدرضا خادمی در سمت تدوینگر، اسحاق مومنی به عنوان مدلساز، علی عباسی، حسن وفائی، مجید کامران، سحر جهانی و سپیده اکبری نژاد در سمت انیماتور، فاطمه چاوش، حمید برغانی و سپیده اکبری نژاد در مقام طراح و سهیل خانچی به عنوان دستیار کارگردان در این مرکز فعالیت می کنند.

وی افزود: سریال پویانمایی «شهید بهنام محمدی» و پروژه های انیمیشن کوتاه دیگری نیز توسط این مرکز تولید شده که از جمله می توان به کمیک موشن «شهید ابراهیمی»، کمیک موشن «مالکوم شباز» و … اشاره نمود.

مطالعه کنید:  نمایش 3 پویانمایی ایرانی در جشنواره فیلم سیاتل آمریکا

دیانتی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است حمایت های بی دریغ سردار نقدی ریاست سازمان بسیج و سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در راه اندازی و تجهیز مراکز هنرهای رقومی که هم اکنون در ۱۱ نقطه از کشور دارای شعبه می باشد و زحمات بی شائبه مهندس مهدی جعفری رئیس محترم مرکز هنرهای رقومی بسیج در هدایت مراکز هنرهای رقومی بسیج، عامل اصلی موفقیت و پیشرفت این مرکز و دیگر مراکز استانی بوده است.  

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.