اخبارانیمیشن ایران

«شاهزاده روم» چشم انتظار اکران پاییز

3.36Kviews
۰
(۰)

تهیه کننده انیمشن «شاهزاده روم» گفت: دو پخش کننده پیشنهاد دادند تا اکران فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» را بر عهده بگیرند که یکی از آن‌ها حوزه هنری است، البته فرد دیگری هم چنین پیشنهادی را برای «شاهزاده روم» داشت که فعلاً با هیچ کدام به توافق نرسیده‌ایم.

به گزارش فارس،انیمشن شاهزاده روم از جمله فیلم های انیمیشنی بود که بسیاری از  اهالی سینما که در این حوزه تخصص داشتند اذعان کردند که این فیلم سینمای انیمشن ایران را چند گام رو به جلو حرکت داد. از طرفی چندی پیش شاهد اکران نمایش «شاهزاده روم» بودیم که در این بخش لبنان و عراق پذیرایی این فیلم سینمای بودند و رونمایی مغصلی در آن جا صورت گرفت اما این اتفاق در رسانه های ایران بازتاب گسترده ای نداشت این برخورد رسانه در شرایطی صورت گرفت که در رونمایی از «شاهزاده روم» افرادی چون ریمون عریجی، وزیر فرهنگ لبنان، شیخ عباس شراره، مسئولان «جمعیت کشافة المهدی» حزب‌الله لبنان و جمعی از هنرمندان لبنانی حضور داشتند.
ریمون عریجی ویزر فرهنگ لبنان در سخنرانی که در آن مراسم انجام داد از جمهوری اسلامی ایران و نگاهی که به مذاهب دیگر کشور ها دارد از جمله مسیحیان قدرانی و تشکر کرد و خواستار ایجاد روابط فرهنگی بیشتر شد. به نظر می رسد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ و همچنین سایر گفته‌های شان در ارتباط با خالی نکردن فضای باید رسانه‌ها از چنین اتفاقاتی استقبال بیشتری کنند و با نهایت قدرت در رسانه‌ای کردن این رخدادها نه تنها در بُعد داخلی بلکه بین‌المللی عزمی جدی داشته باشند.
حامد جعفری تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزری فارس در پاسخ به این پرسش که وضعیت اکران این انیمیشن در چه وضعیتی است گفت: با حوزه هنری و یکی دیگر از پخش کننده ها که ترجیحاً نامی از آن نمی‌برم رایزنی کرده‌ایم و مشغول بررسی کردن پیشنهادهای آن ها هستیم اما همچنان به توافق قطعی با هیچ یک از این دو نرسیده‌ایم.
وی همچنین درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: حوزه هنری با توجه به این که گفته است سینمای سرگروهی را در اختیار مان خواهد گذاشت درباره اکران «شاهزاده روم» در یکی از ماه‌های شهریور تا آبان صحبت کرده است که باید بهترین روز را انتخاب کنیم. چرا که مخاطبین اصلی ما کودکان هستند همچنین دهه اول محرم صفر در مهر ماه است در نتیجه همچنان به دنبال بهترین تاریخ در بازه زمانی شهریور تا آبان ماه هستیم. البته بعد از جشنواره اصلاحاتی باید صورت می‌گرفت که انجام شد. این اصلاحات مربوط به بخش‌های فنی فیلم می‌شد.

مطالعه کنید:  جشنواره پویانمایی از تمامی شاخص های بین المللی برخوردار است

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

61 + = 71

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.