اخبار

صدا پیشگان «در جست و جوی دوری» در دنیای واقعی به چه شکلی هستند

2.85Kviews
۳٫۷
(۳)

هنک، توسط اد اونیل

 

او بیشتر برای بازی در نقش پدر بزرگ خانواده، جی پریجت در مجموعه تلویزیونی خانواده امروزی که از شبکه ای ‌بی ‌سی پخش می ‌شود، شناخته شده است که برای بازی در این نقش تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه امی و سه بار هم موفق به دریافت جایزه انجمن بازیگران فیلم شد. از فیلم‌ های معروف او می‌ توان به بازی در فیلم اعداد شانس اشاره کرد.

 

بیلی، توسط تای بورل

 

تایلر جرارد “تای” بورل، یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش فیل دانفی در مجموعه تلویزیونی کمدی خانواده امروزی که از شبکه ای‌ بی ‌سی پخش می ‌شود، شناخته شده است. او برای بازی در این نقش در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت نمود و سه بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نامزد دریافت این جایزه شد.

فهرست فیلم‌هایی که تای بورل در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است: آقای پیبادی و شرمن، خز، هالک شگفت‌ انگیز، بازی منصفانه، خانواده امروزی، در جستجوی دوری، طلوع مرگ

 

 

چارلی و جنی، توسط یوجین لوی و دایان کیتون

 

دایان کیتِن(۱۹۴۶) بازیگر، کارگردان و تهیه‌ک ننده آمریکایی برنده جایزه اسکار است. اولین نقش مهم او نقش «کی آدامز» در فیلم پدرخوانده بود. کیتِن در سال ۱۹۷۷ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم آنی هال از آن خود کرد.

یوجین لوی (۱۹۴۶) بازیگر کانادایی است او در فیلم ‌های عروسی آمریکایی، لحظه ‌ای در نیویورک، پای آمریکایی، در جستجوی دوری، کلوچه آمریکایی: کتاب عشق بازی کرده است.

مطالعه کنید:  پایان اتومبیل رانی ۲۸۵ میلیونی «توربو»

 

رادر و فلوک، توسط دومینیک وست و ادریس البا

 

دومینیک جرارد دی وست(۱۹۶۹) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به ۳۰۰، جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح، شیکاگو، جان کارتر، مجازاتگر: منطقه جنگ، ریچارد سوم، طلوع هانیبال و فراموش شده اشاره کرد.

ادریس آکونا البا (۱۹۷۲) بازیگر تلویزیون، تئاتر و فیلم بریتانیایی است. او در فیلم ‌هایی همچون بازنده‌ ها و سارقان نقش ‌آفرینی کرده است. و همچنین در فیلم حاشیه اقیانوس آرام و عمل بد بازی کرده است.

 

دستینی، توسط کیتلین اولسون

 

کیتلین اولسون (۱۹۷۵)  هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می ‌توان به فیلادلفیا همیشه آفتابی است اشاره کرد.

 

بکی، توسط توربین بولاک

 

او یک ادیتور فیلم است و پشت میز تدوین فیلم هایی همچون شرکت هیولاها، داستان اسباب بازی ۲ و زندگی یک حشره نشسته است و در انیمیشن ماشین ها نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

آقای ری، توسط باب پترسون

 

باب پترسون یکی از فیلم ‌نامه ‌‌نویسان دو انیمیشن موفق «بالا» و «در جست‌وجوی نیمو» است.

 

نمو، توسط هیدن رولنس

 

این انیمیشن اولین کار او در فیلم های انیمیشن به حساب می آید.

 

مارلین، توسط آلبرت بروکس

 

آلبرت بروکس (۱۹۴۷) بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او در سال ۱۹۸۷ برای بازی در فیلم اخبار تلویزیون نامزد جایزه اسکار شد. او همچنین در انیمیشن پرطرفدار در جستجوی نمو به صدا پیشگی پرداخته ‌است.

مطالعه کنید:  تماشا کنید: تکنولوژی پوست و مو در زوتوپیا

 

کراش، توسط اندرو استانتون

 

اندرو استنتونکارگردان، تهیه کننده، نویسنده و صدا گذار آمریکاییست که با پیکسار همکاری می ‌کند.

از فیلم‌ های شاخص وی میتوان به زندگی یک حشره، در جستجوی نمو، وال-ئی، همینطور فیلم جان کارتر اشاره نمود. وی همچنین در پروژه های داستان اسباب ‌بازی و کارخانه هیولا ها فعالیت داشته است.

 

دوری، توسط الن دی‌جنرس

 

الن دی‌جنرس ‏ (۱۹۵۸) کمدین، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکایی است. او از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ ستاره ‌ی سریال کمدی موقعیت الن بود و از سال ۲۰۰۳ تهیه ‌کنندگی و مجری ‌گری برنام ه‌ی تاک شوی الن دی ‌جنرس شو را به عهده دارد.

 

منبع: BuzzFeed

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۷ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

1 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.