اخبار

غول کش کمتر از حد انتظار فروش اولیه داشت

4.58Kviews
۰
(۰)

جک غول کش

روایت سرشار از جلوه های ویژه ی بریان سینگر از داستان “جک و لوبیای سحرآمیز” نتوانست مطابق پیشبینیها در بازار فیلم آمریکا عمل کند و تنها در پایان هفته گذشته ۲۶ میلیون دلار فروش کرد.

با این وجود این کار کمپانی برادران وارنر در میان فیلمهای دیگر هفته گذشته پر فروشتر بوده است. بطور کلی هفته ای که گذشت ، روزهای خوبی برای فیلمها نبود و کل فروش فیلمها حدود ۱۰۰ میلیون دلار شد که ۳۷ درصد کمتر از فروش هفته ی مشابه در سال ۲۰۱۲ بوده است.

این فیلم که از طرف منتقدان تنها ۵۲ درصد رای گرفته ، جلوه های ویژه ی زیبایی دارد که کار کمپانیهایی نظیر دیجیتال دامین، جنتل جاینت، هچ، ام.پی.سی، مووا، رودئو افکتز، سوهو افکتز و تایرد فلور میباشد.

تنها انیمیشنی که در هفته گذشته بین ۱۰ فیلم برتر فروش بود فرار از سیاره ی زمین می باشد. این انیمیشن ۳ بعدی پر انرژی با ۶٫۶ میلیون دلار فروش مقام ششم را به خود اختصاص داد. بصورت کلی هم این انیمیشن ساخته ی کال برونکر در سه هفته ۴۳٫۱ میلیون دلار فروش داشته است.

هفته آینده فیلم “اُز بزرگ و قدرتمند” سام ریمی اکران خواهد شد که با جلوه های ویژه ی ساخت سونی ایمیجزورکز، لوما و ایویل آی نوید بخش تصاویری چشم نواز است و احتمالاً بازار را تکان خواهد داد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  هتلی رویایی برای علاقه مندان به انیمیشن

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

85 + = 90

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.