اخبارمقالات

فاندری برنامه HieroPlayer را منتشر کرد

4.37Kviews
۰
(۰)

Heiroplayer

فاندری (Foundry) ، شرکت تولید نرم افزارهای جلوه های ویژه و گرافیک کامپیوتری یک ابزار جدید برای مرور و نمایش جلوه های وِزه به نام هیروپلیر (Hieroplayer) به بازار عرضه کرد. این برنامه که ابتداً در سال گذشته خبر آن منتشر شده بود در واقع یک برنامه ی مشابه Hiero اما جمع و جور است که به هنرمندان امکان بازکردن پروژه ی هیرو خود و مرور محتوای آن بدون امکانات مدیریت کامل شات که در برنامه ی هیرو تدارک دیده شده و بدون صرف هزینهی برنامه ی هیرو را میدهد.

این ابزار به کاربران نیوک (Nuke) امکان پخش هر شات تایم لاین کارشان را در ایستگاه کاریشان میدهد. این ابزار جدید پخش ۲۰۰ پوند (حدود ۳۱۷ دلار) قیمت گذاری شده است که این قیمت هزینه ی نگهداری سالیانه را هم شامل میشود ، هیروپلیر برای محیطهای ویندوز ۶۴ بیتی، مکینتاش و لینوکس نوشته شده است .

یک کاربر نیوک با استفاده از هیروپلیر میتواند شات یا سکانس را که مشغول کار روی آن است به برنامه ی پلیر ارسال کرده و به مرور و نمایش آن همراه با صدا گذاری کامل در تایم لاین مورد نظر بپردازد. همچنین امکان دسترسی آسان به چند نسخه ی شاتها هم وجود دارد.

هیروپلیر مکمل هیرو که برنامه ی مدیریت شات فاندری است می باشد و امکانات مرور شات و هماهنگ کردن شاتها را به آن می افزاید. با استفاده از هیروپلیر کاربران نیوک میتوانند دسترسی به یک پروژه ی کامل هیرو در ایستگاه کاری جلوه های ویژه شان داشته باشند و در تایم لاین خاص هیرو به مشاهده و کار بر روی شاتها در متن پروژه بپردازند. نتیجتاً کاربران این امکان را خواهند داشت که به محض رندر شدن کار نسخه ها را مرور و بازبینی کنند.

مطالعه کنید:  چطور یک مت پینت دیجیتال از اعماق دریا را خلق کنیم

مدیر تولید هیرو جک بینکز میگوید: “هیروپلیر کاری را میکند که میدانیم کاربران چقدر دنبال تحقق آن بوده اند. قیمت ما قابل رقابلت با دیگر رقباست و بعلاوه کاربران نیوک و هیرو مزایای زیادی در استفاده از برنامه خواهند داشت. این برنامه حلقه ی مفقوده ی کار ما بوده است.”

یک کاربر نیوک با استفاده از هیروپلیر میتواند سکانسها یا شاتها را همزمان با کار بر آنها در نیوک ارسال کند و سپس آنرا با صدای کامل در محیط تایم لاین هیروپلیر مشاهده و مرور نماید. همچنین امکان دسترسی آسان به چند نسخه ی مختلف شات هم وجود دارد.

Heiroplayer

ویژگیها و مزایا

این برنامه امکان منظم کردن برنامه ی کاری وصرفه جویی در زمان و مدیریت رسانه را به هنرمندان میدهد و این امکان را هم به آنها می بخشد که برای مرتب سازی و برچسب زنی المانهای جلوه های ویژه کتابخانه ی المانهای خاص خودشان را تولید کنند.

همچنین امکان نمایش شاتها در متن اثر و امکان ورود شاتهای نیوک به همراه صداگذاری کامل باعث شده این برنامه به صورت یکپارچه با نیوک در آمده و قادر به پخش تمام فرمتهای برنامه ی نیوک باشد (از جمله EXR چند کاناله و صدا که به هنرمندان امکان ارسال کلیپهایشان بصورت مداوم بین برنامه ی هیروپلیر و برنامه های نیوک و هیرو را میدهد).

استفاده از اسکریپتهای پیتون در این نرم افزار امکان یکپارچه سازی کامل آن را با هر پروژه ی جلوه های ویژه فراهم ساخته است.

کار در کنار هیرو و نیوک

هیروپلیر مکمل هیرو که برنامه ی مدیریت شات فاندری است میباشد و امکانات مرور شات و هماهنگ کردن شاتها را به آن می افزاید. با استفاده از هیروپلیر کاربران نیوک میتوانند دسترسی به یک پروژه ی کامل هیرو در ایستگاه کاری جلوه های ویژه شان داشته باشند و در تایم لاین خاص هیرو به مشاهده و کار بر روی شاتها در متن پروژه بپردازند. نتیجتاً کاربران این امکان را خواهند داشت که به محض رندر شدن کار نسخه ها را مرور و بازبینی کنند.

مطالعه کنید:  اکران انیمیشن «IQ-۱۷۰» در دانشگاه هنر

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.thefoundry.co.uk سر بزنید.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

1 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.