اخبار

فروش ۵۵ میلیون دلاری انیمیشن دایناسور خوب

2.66Kviews
۳
(۱)

دایناسور خوب محصول جدید پیکسار در پنج روز اول نمایش خود توانست به فروشی معادل ۵۵ میلیون دلار دست یابد، این در حالی است که تنها در روزهای جمعه تا یکشنبه (تعطیلات) توانسته ۳۹ میلیون دلار از فروش گیشه را عاید خود کند.

این فیلم پس از قسمت دوم فیلم عطش مبارزه توانسته در رتبه دوم فروش تعطیلات آخر هفته قرار بگیرد.  قسمت دوم فیلم عطش مبارزه اکنون در سطح داخلی ۱۹۸ میلیون دلار و در بازار خارج از آمریکای شمالی ۲۴۲ میلیون دلار به دست آورده و مجموع فروش جهانی خود را به ۴۴۰٫۷ میلیون دلار رسانده است.

انیمیشن دایناسور خوب در فروش خارجی نیز توانست فروش ۲۸ میلیون دلاری داشته باشد و در مجموع فروش خود را به ۸۴ میلیون دلار برساند. البته این ارقام به نسبت فیلم های دیگر پیکسار رقم پایینی به حساب میاید. تنها در داستان اسباب بازی های ۱ در سال ۱۹۹۵ این انیمیشن توانست در افتتاحیه ۵۵ میلیون دلار بفروشد و در جایگاه دوازدهمین فیلم پرفروش قرار بگیرد.

دیگر فیلم انیمیشن در حال اکران یعنی انیمیشن سه‌بعدیThe Peanuts Movie در تعطیلات آخر هفته ۹٫۷ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود در آمریکای شمالی را به ۱۱۷ میلیون دلار رساند.

منبع: Animation Magazine

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  جایزه گلدن گلوب به «یخ‌زده» رسید

Leave a Response

+ 79 = 83

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.