اخبار

لوکاس ۴ میلیارد به آموزشگاه ها کمک می کند

3.01Kviews
۰
(۰)

جرج لوکاسجرج لوکاس ۴ میلیاردی که از شرکت دیزنی گرفته است را صرف کمک به آموزشگاهها میکند .

تا انتهای امسال ۴٫۰۵ میلیارد دلار دیزنی برای خرید لوکاس فیلم نهایی شده و چون جرج لوکاس ۱۰۰ درصد سهام شرکتش را دارد و شرکت هم بدهی چندانی ندارد کل پول به لوکاس خواهد رسید.

سخنگوی لوکاس فیلم گفت : بعد از آن که جرج لوکاس پول را گرفت آنرا صرف موسسه ای خواهد نمود که در مورد مسائل آموزشی فعالیت میکند.

جرج لوکاس پیش از این اعلام کرده قصد دارد بیشتر پول را صرف کارهای خیرخواهانه کند.

مشخص نیست پول در اختیار کدام موسسه قرار خواهد گرفت. لوکاس هم اینک مدیر ادوتوپیا (Edutopia) است که بخشی از موسسه ی آموزشی جرج لوکاس میباشد. او یا پول را در اختیار این موسسه قرار خواهد داد و یا موسسه ی جدیدی تاسیس خواهد کرد.

موسسه ی آموزشی جرج لوکاس در سال ۲۰۰۶ مبلغ ۱۷۵ میلیون دلار به دانشگاه محل نحصیل لوکاس یعنی دانشگاه USC اهدا کرد. جرج لوکاس در سالهای گذشته پولهای زیادی به موسسات فیلمسازی، مبارزه با سرطان و یک موسسه خیریه داده است.

همچنین لوکاس گفت : “برای ۴۱ سال گذشته عمده زمان و پولم صرف شرکت شده است و حالا زمان گشودن بخش جدیدی در زندگیم است. حالا فرصت دارم زمان و هزینه ی بیشتری صرف کارهای خیر خواهانه نمایم.”

سخنگوی این شرکت گفته است : “این صحبت لوکاس در ادامه ی صحبتهای او در سال ۲۰۱۰ است که طی آنها اعلام کرد قصد دارد بیشتر ثروتش را صرف بهبود اوضاع آموزش نماید.”

مطالعه کنید:  خانه کارتونی انیمیشن «بالا» در ایالت یوتای کالیفرنیا

بنا به گفته ی لوکاس : “آموزش برای ادامه ی حیات بشر ضروری است. باید در مورد آینده برنامه ریزی کنیم و اولین قدمها در این راه استفاده از ابزارهای اجتماعی، حسی و هوشمندانه است که باید در اختیار کودکان قرار داد. به عنوان انسان بزرگترین ابزارمان برای ادامه ی حیات فکر کردن و وفق دادن خود با محیط است. به عنوان آموزشگر، داستان گو و سخنران وظیفه ی ما آگاه کردن کودکان است.”

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 70 = 74

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.