اخبار

«من نفرت انگیز ۲» همچنان می فروشد

5.2Kviews
۵
(۱)

من نفرت انگیز ۲

فروش این فیلم کمدی و ماجراجویانه پس از ۲۸ روز نمایش عمومی در سه هزار و صد سالن سینمای این منطقه به ۳۱۷ میلیون دلار رسیده است.

براساس همین رقم بالای فروش است که تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند«من نفرت‌انگیز ۲»تا هفته آینده به رقم فروش ۳۵۰ میلیون دلار دست پیدا خواهد کرد.

»من نفرت انگیز ۲» با یک افتتاحیه ۸۴ میلیون دلاری نمایش عمومی خود را آغاز کرد و فروش روز چهارم ژولای آن باعث شد تا در ۴ روز اول نمایش خود یک فروش ۱۴۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

تهیه‌کنندگان این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه می گویند انتظار چنین استقبال بالایی را از سوی تماشاگران قسمت دوم آن نداشتند.

این در حالی است که تحلیل‌گران اقتصادی سینما از این انیمیشن کامپیوتری در کنار «دانشگاه هیولاها» به عنوان اصلی‌ترین محصولاتی کارتونی فصل تابستان امسال سینما اسم برده‌اند.

»من نفرت انگیز ۲»را پی‌یر کافین و کریس رناد کارگردانی کرده‌اند و استیو کارل، کریستین ویگ و بنجامین برات به عنوان صدا پیشه با آن همکاری دارند.

به نوشته سایت اینترنتی باکس آفیس، این انیمیشن کامپیوتری با هزینه تولید ۷۶ میلیون دلاری تهیه شده و کاراکترهای اصلی قسمت اول، شخصیت‌های اصلی دومین قسمت آن هم هستند.

گورو کاراکتر اصلی قصه (که در قسمت اول آدم بد ذاتی بودت که تحت تاثیر سه بچه کودک و شیطان قصه، تبدیل به یک آدم خوب می‌شود) در قسمت دوم به مبارزه علیه آدم های بدی می‌رود که قصد آزار کودکان را دارند. سه دوست شیطان و کوچولوی او هم در این مبارزه در کنار وی قرار دارند.

مطالعه کنید:  تریلر انیمیشن Yellowbird

موفقیت بالای مالی «من نفرت انگیر ۲»در حالی نصیب آن می‌شود که «دانشگاه هیولاها»  طی پنج هفته نمایش عمومی در آمریکای شمالی ۲۵۵ میلیون دلار فروش کرده است.

قسمت اول «من نفرت انگیز» در سال ۲۰۱۰ به روی پرده سینماها رفت. این فیلم با هزینه تولید ۶۹ میلیون دلاری خود در آمریکای شمالی ۲۵۲ میلیون دلار فروش کرد.

این رقم بالای فروش هم باعث تعجب تحلیل‌گران اقتصادی سینما شد و هم تهیه کنندگانش را در کمپانی فیلم سازی یونیور سال به حیرت انداخت.

موفقیت بالای مالی و انتقادی این انیمیشن کمدی و خانوادگی باعث شد تا سازندگانش بلافاصله خبر تولید قسمت دوم آن را اعلام کنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 84 = 86

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.