اخبار

موجودات فلیم هابیت چگونه ساخته شد

7.37Kviews
۴٫۵
(۲)

ساخت فیلم هابیت

جدیدا سه ویدئو منتشر شده است که جزئیات کار وتا در ساخت کاراکترهای هابیت را نمایش میدهد. این فیلمها همه بسیار کوتاهند (حدودآً دو دقیقه) اما بهرحال شما را با کار آشنا میسازند.

اولین ویدئو به مقایسه ی کاراکتر گولوم جدید و گولوم موجود در سه گانه ی ارباب حلقه ها میپردازد. موهای روی گوشها، جزئیات دقیقتر اطراف چشمها و ریگ روی صورت مناسبتر همه نشان داده میشوند اما زمان ویدئو کمتر از آن است که به جزئیات پرداخته شود.

ویدئوی دیگر ویدئویی درباره ی ساخت شاه گوبلینها (اجنه) میباشد که یکی از کاراکترهای باورنکردنی فیلم است. با وجود اینکه در این ویدئو تنها اندکی از کار تحقیقاتی تیم بافت و تکسچر وتا دیده میشود باز ویدئو جالب توجه است.

به نظر میرسد هنرمندان نگون بخت روی جذام، سوختگی، قانقاریا، تومورها و جوشها تحقیقات زیادی کرده اند تا بتوانند بافت نهایی پوست را آماده کنند. نتیجه ی کار هم که در کلوزآپ دیده میشود نتیجه ای “ترسناک” و قابل قبول است.

آخرین ویدئو اُرک رنگ پریده ای به نام آزوگ را نشان میدهد و بیشتر روی حرکتهای کاراکترها مانور میدهد هرچند صحنه ی کوچکی هم در مورد سیستم شبیه سازی عضلات و ریگ صورت در ویدئو گنجانده شده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  آینده جشنواره پویانمایی را بسیار روشن می‌بینم

Leave a Response

3 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.