اخبار

«مورینیو و مردان خاص» : یک سریال انیمیشن

2.9Kviews
۰
(۰)

سریال انیمیشنی با نام« Mourinho and the Special Ones »، در راستای اهداف خیرخواهانه و کمک به کودکان فقیر ، تولید شد است . کمپانی « تجارت کارتونی شخصیت های ورزشی » ، مسئولیت ساخت این انیمیشن را به عهده دارد که به دنبال سرمایه گذاران مناسب در لندن است ، جایی که مورینیو با چلسی در آن به موفقیت قابل توجهی رسید . ماجرای این انیمیشن در یک مدرسه فوتبال می گذرد که دسته ای از بچه ها می خواهند با مربیگری مورینیوی ۴۸ ساله در مسابقات موفق شوند . نام انیمیشن هم بر اساس لقب این مربی یعنی «آقای خاص » انتخاب شده است .

مورینیو و مردان خاص

این مجموعه کارتونی« Mourinho and the Special Ones»نام دارد و به کودکان می آموزد چگونه بازیکن فوتبال شوند و خصایل انسانی خود را پرورش دهند . شرکت پرتغالی «اسپورتس استارز مدیا» که ساخت این مجموعه کارتونی را در دست دارد در صدد ورود به بازار سهام لندن در فوریه سال ۲۰۱۲ و افزایش سرمایه خود در حد یک میلیون و ۷۵۰ هزار پوند و افزایش سود سهام در حدود سه میلیون و ۷۵۰ هزار پوند است .

اکنون بازی «مورینیو و مردان خاص» (Mourinho and the Special Ones) در بازار موجود است ! مثل پوکیمون و کاپیتان سوباسا ، اکنون بازی مورینیو هم برای بچه‌های پرتغالی در این کشور پخش می‌شود . در ضمن بازارهای انگلستان و اروپا هم مد نظر هستند . پخش نسخه‌های رایانه‌ای و موبایل و سایر نسخه‌های این بازی از روز سی و یکم آگوست آغاز خواهد شد . خود مورینیو در این رابطه گفته است : «باور دارم که بازی مورینیو و مردان خاص به درستی می‌تواند آموزش و سرگرمی را با هم ترکیب کند . از این که بخشی از این پروژه هستم احساس غرور می‌کنم.»

مطالعه کنید:  با خصوصیات نرم افزار مایا ۲۰۱۹ آشنا شوید

باید منتظر نسخه‌های شبیه به این بازی این بار در مورد مربیانی مثل فرگوسن یا گواردیولا و سایر مربیان برگ جهان نیز باشیم.

آریا فیلم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

8 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.